Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #1 Skrevet 5. mars 2014 At han du dater, Har sex med flere bak din rygg... ?? Anonymous poster hash: 2e459...c11
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #2 Skrevet 5. mars 2014 Hadde ikke gjort så mye. Jeg har også sex med flere når det bare er på date-stadiet Anonymous poster hash: 2f5f0...f05
IreneUtålmodig Skrevet 5. mars 2014 #3 Skrevet 5. mars 2014 Hadde nok ikke dated han mer. Gidder ikke å dele på mannfolk
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #4 Skrevet 5. mars 2014 Over og ut hvis det er bak min rygg. Hvis dere bare dater burde det ikke være så stort problem å si at man dater flere, så mangelen på ærlighet ville fått meg til å rygge. Anonymous poster hash: adc8f...12d
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #6 Skrevet 5. mars 2014 Hvis man er intressert i noen og har gitt beskjed om at man ønsker noe seriøst Hvorfor er det da interessant med sex med andre??? Anonymous poster hash: 2e459...c11
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #7 Skrevet 5. mars 2014 Og i tillegg lyger om ting Nei, huff.. Er så lei meg Anonymous poster hash: 2e459...c11
moota m storebror&lillebror Skrevet 5. mars 2014 #8 Skrevet 5. mars 2014 Om det var bak min rygg hadde jeg kuttet han ut. Det er faktisk ikke mangel på skikkelige mannfolk. Om vi bare så vidt hadde startet å date hadde jeg nok gjort det samme forresten. Er jeg ikke mer spennende enn at han har tid til flere passer vi nok ikke sammen heller.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #9 Skrevet 5. mars 2014 Jeg og kjæresten var ganske klare når vi var på datingstadiet; ikke sex m andre..... Syns det er ekkelt rett og slett... Anonymous poster hash: 6d0de...bd8
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #10 Skrevet 5. mars 2014 Sendt en melding med denne ordlyden: Beklager, men jeg finner deg ikke interessant nok til å bruke mer tid på deg. Det var morsomt så lenge det varte. Så hadde jeg slettet nummeret og blokkert, om det går, nummeret hans og gått videre uten så mye som å se meg over skulderen. Anonymous poster hash: c74a8...ad3
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #11 Skrevet 6. mars 2014 Jeg hadde ikke likt det og syntes det var ekkelt, selv om jeg også tenker at det jeg ikke hadde visst hadde jeg kanskje ikke hatt vondt av.... I en mer seriøs datingfase så bør sexlivet være veldig bra og behovene dekkes, og jeg tror jeg man kan ødelegge mye for utviklingen av følelser hvis man har sex med flere på det stadiet. Anonymous poster hash: 9f43f...b1c
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #12 Skrevet 6. mars 2014 Enig med deg Følelsene blir ødelagt av å ha sex med flere Anonymous poster hash: 2e459...c11
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå