Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #1 Skrevet 5. mars 2014 Under kveldsstellet;Jeg: "Han er helt perfekt, ikke sant?"Han: "Genene er ikke mye å skryte av, så vi får satse på miljø...." Barnet er 16 mnd og forsto nok ikke stort. Ja, barnefar er en stor drittsekk. Men likevel...? Anonymous poster hash: 1a4d4...b6f
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #2 Skrevet 5. mars 2014 Til og meg jeg skjønte den, og den var helt grei Anonymous poster hash: 6e9f0...1c4
☆☆☆ Skrevet 5. mars 2014 #3 Skrevet 5. mars 2014 Heilt innafor, trur neppe det var deg han hentyda til.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #4 Skrevet 5. mars 2014 han tulla jo sikkert! Jeeeeezzzz.... Anonymous poster hash: 66a3b...2a8
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #5 Skrevet 5. mars 2014 Skjønner at det ikke var deg han hentyda til, men særlig fint sagt var det ikke. Han har vel gener fra deg også?? Jeg hadde blitt fornærma og sikkert sur. Men det er meg, da. Anonymous poster hash: 97375...bac
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #6 Skrevet 5. mars 2014 du kan da ikke forvente at kjæresten din skal synes alt det beste i verden om sønnen du har fra et tidligere forhold???!! Det var unødvendig av han å svare slik, men det var også dumt å spørre han synes nå jeg. Alle barn er de mest perfekte og fantastiske i foreldrenes øyne, ikke alle som klarer å se slik om andres barn. Anonymous poster hash: 111a7...309
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #7 Skrevet 5. mars 2014 Syns ikke det var ille. Kanskje litt tidlig med ny kjæreste. Anonymous poster hash: 8b0dd...bb0
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #8 Skrevet 5. mars 2014 du kan da ikke forvente at kjæresten din skal synes alt det beste i verden om sønnen du har fra et tidligere forhold???!! Det var unødvendig av han å svare slik, men det var også dumt å spørre han synes nå jeg. Alle barn er de mest perfekte og fantastiske i foreldrenes øyne, ikke alle som klarer å se slik om andres barn. Anonymous poster hash: 111a7...309 Jeg er enig i denne.. unødvendig å spørre derav svaret. Dumme spørsmål = dumme svar. Anonymous poster hash: 97375...bac
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #10 Skrevet 5. mars 2014 Under kveldsstellet; Jeg: "Han er helt perfekt, ikke sant?" Han: "Genene er ikke mye å skryte av, så vi får satse på miljø...." Barnet er 16 mnd og forsto nok ikke stort. Ja, barnefar er en stor drittsekk. Men likevel...? Anonymous poster hash: 1a4d4...b6f Du og kjæresten deler tydeligvis ikke samme form for humor. Jeg tok det som at han mente genene dine, men at hans eget nærvær kompenserer Anonymous poster hash: a5e65...7cd
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #11 Skrevet 5. mars 2014 Er det bare jeg som og jeg synes det var morsomt? Jeg og. Dette er typisk noe jeg kunne fått høre i en eller annen variant selv :-) Anonymous poster hash: a5e65...7cd
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #12 Skrevet 5. mars 2014 Hahaha... Ta det for hva det er, en frekk spøk myntet på deg........ Anonymous poster hash: ede8b...980
Kyllingbein Skrevet 5. mars 2014 #13 Skrevet 5. mars 2014 Haha. Jeg synes også den var morsom. Jeg sier jo slikt om våre barn 😉
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #14 Skrevet 5. mars 2014 Han bør ikke si slikt når barnet blir større, men siden han sier han vil satse på miljø, så betyr det at han vil være der fot barnet ditt. Anonymous poster hash: bf484...b28
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #15 Skrevet 5. mars 2014 Han bør ikke si slikt når barnet blir større, men siden han sier han vil satse på miljø, så betyr det at han vil være der fot barnet ditt. Anonymous poster hash: bf484...b28 Damer har det med å overtolke. Han mente ikke en drit med den kommentaren, bortsett fra å være morsom Anonymous poster hash: a5e65...7cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå