Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #1 Skrevet 5. mars 2014 Eller en med ekstra god plass.. tips?? Anonymous poster hash: ae58f...b4a
DaTuMa Skrevet 5. mars 2014 #2 Skrevet 5. mars 2014 Definer god plass? Når jeg skal ut stapper jeg bare to bleier og en våtpose i den vanlige Veska mi.. Hva mer trenger du?
☆☆☆ Skrevet 5. mars 2014 #3 Skrevet 5. mars 2014 Ein fyller bagen til randen uansett etter mi erfaring. Bagen var smekkfull då eg hadde eitt barn og er like full no med to. Logikk tilseier at eg då har med mindre per barn, utan at eg saknar noko.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #4 Skrevet 5. mars 2014 Basson baby sin er smart med god plass. I min hadde jeg ekstra skifte til ungen, gulpekluter, bleier, våtservietter, tutkopp, leke ++ Pluss at jeg kunne pute lue og votter etc i bagen når vi var feks på kafe. Anonymous poster hash: cf2e4...3d4
Appelsinpiken Skrevet 5. mars 2014 #5 Skrevet 5. mars 2014 Brukte bag fra dakine, str small. Fungerte både å henge over styret o stue under vogna. De har i str xs også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå