Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 5. mars 2014 #1 Skrevet 5. mars 2014 2700,-! Det er jo ingenting! Gir meg selv et skikkelig klask på skuldra, og vil prøve å være like bevisst neste mnd
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #2 Skrevet 5. mars 2014 Hvor mange er dere? Fortell hvordan du har gjort det! Anonymous poster hash: 5f5df...260
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 5. mars 2014 Forfatter #3 Skrevet 5. mars 2014 Det er meg og to barn (7,5 og 10 år) som bor her annenhver uke. Jeg har vært heldig med utgangspunktet, siden jeg hadde endel råvarer i frys og skap, bl.a. kyllingfilet. Jeg lager det meste av middager fra bunnen av, men vi har hatt både pytt i panne og et par ferdigpizzaer denne mnd. Kjøper det jeg kommer over av datovarer og fryser det. Tar vare på de fleste rester og bruker de som lunsj eller middag til bare meg selv. Kaster egentlig veldig lite mat
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #4 Skrevet 5. mars 2014 Det er mindre enn vi har brukt bare på diesel denne mnd.... Anonymous poster hash: 75fca...696
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 5. mars 2014 Forfatter #5 Skrevet 5. mars 2014 Jeg har flyttet nærmere jobb, så de ukene jeg ikke har barna kan jeg gå til jobb Så jeg har bare fyllt tanken en gang
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 5. mars 2014 #6 Skrevet 5. mars 2014 Wow! Kudos!! Jeg som ikke klarer å få oversikt over hva vi bruker på mat engang
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 5. mars 2014 Forfatter #7 Skrevet 5. mars 2014 well, det var ikke så vrient, regningen fra mastercard sa det
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #8 Skrevet 5. mars 2014 Samme som vi bruker ca, vi bruker litt mindre siden vi ikke har bil:) To voksne og et barn på 4. Anonymous poster hash: 95e12...9bd
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 5. mars 2014 #9 Skrevet 5. mars 2014 well, det var ikke så vrient, regningen fra mastercard sa det Ooh, er det sånn å forstå? Jeg er innbitt motstander av kredittkort, men kanskje jeg burde revurdere det? Gjelder det bare mastercard?
Musemora Skrevet 5. mars 2014 #10 Skrevet 5. mars 2014 Vi bruker glatt 12000 i mnd bare på matbutikken vi.
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 5. mars 2014 Forfatter #11 Skrevet 5. mars 2014 well, det var ikke så vrient, regningen fra mastercard sa det Ooh, er det sånn å forstå? Jeg er innbitt motstander av kredittkort, men kanskje jeg burde revurdere det? Gjelder det bare mastercard? Kredittkort er ikke dumt det, bare man bruker det riktig. Jeg bruker det på mat og diesel, og paypal er knyttet opp mot det. Men det gir meg veldig god oversikt over bruken
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 5. mars 2014 #12 Skrevet 5. mars 2014 well, det var ikke så vrient, regningen fra mastercard sa det Ooh, er det sånn å forstå? Jeg er innbitt motstander av kredittkort, men kanskje jeg burde revurdere det? Gjelder det bare mastercard? Kredittkort er ikke dumt det, bare man bruker det riktig. Jeg bruker det på mat og diesel, og paypal er knyttet opp mot det. Men det gir meg veldig god oversikt over bruken Hvordan funker det med paypal da?
Gjest lillehi Skrevet 5. mars 2014 #13 Skrevet 5. mars 2014 Her har vi brukt ca 1500kr på mat forrige måned. En voksen og et barn på 13. Ingen drivstoff, har ikke bil, men går 690kr pr måned på to månedskort til buss/bybane.
Syrin84 Skrevet 5. mars 2014 #14 Skrevet 5. mars 2014 Uff.. Sikkert 7000 kr tilsammen. 2 voksne, 1 barn. 2 biler - begge arbeider 50 km tur retur fra hjemmet. Det blir 2-3 turer innom butikken i uka. Kan sikkert bli flinkere:)
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 5. mars 2014 Forfatter #15 Skrevet 5. mars 2014 Ja, pengene går fort om man spontanhandler, så jeg har vært flink til å holde meg unna når det ikke er noe jeg MÅ ha. Og holdt meg strengt til handlelista ellers. Bortsett fra datovarene da, de er lov well, det var ikke så vrient, regningen fra mastercard sa det Ooh, er det sånn å forstå? Jeg er innbitt motstander av kredittkort, men kanskje jeg burde revurdere det? Gjelder det bare mastercard? Kredittkort er ikke dumt det, bare man bruker det riktig. Jeg bruker det på mat og diesel, og paypal er knyttet opp mot det. Men det gir meg veldig god oversikt over bruken Hvordan funker det med paypal da? Det er stort sett bare på ebay jeg bruker det, men det står paypal og navnet på mottakeren bak på utskriften. Her har vi brukt ca 1500kr på mat forrige måned. En voksen og et barn på 13. Ingen drivstoff, har ikke bil, men går 690kr pr måned på to månedskort til buss/bybane. Da har du også vært flink
Gjest lillehi Skrevet 5. mars 2014 #16 Skrevet 5. mars 2014 Takk skal du ha😃 er riktignok pga svært dårlig økonomi, men det er faktisk mulig å få ok mat for lite penger😃👍
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå