Gå til innhold

2 åringen falt


Anbefalte innlegg

Skrevet

2-åringen falt ut av senga da vi hoppet og herjet litt. Var veldig mye skriking, og hun har ikke vært seg selv siden da.

Hun er litt blå på de nederste ribbeina.

Er det noe å være bekymret over?

 

Anonymous poster hash: 0fecd...577

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor lenge er det siden da? Og hva legger du i at ungen ikke har vært seg aekv sidwn?

 

Anonymous poster hash: b7442...4a6

Skrevet

Ring legevakt for å høre hva de sier.



Anonymous poster hash: 33fb5...b4e
Skrevet

Var vel i 4-tiden.

Hun bare virker litt grinete, og vil ikke spise så mye.(godis går glatt ned)

Generellt litt utenfor på en måte.

 

Anonymous poster hash: 0fecd...577

Skrevet

Herregud..... hva med å ringe legevakt istedet ofr hønsa her inne? Man fikk hjerne til å tenke med eller?



Anonymous poster hash: 3ef25...304
Skrevet

Vist det bekymrer deg så mye at du spørr her, bør du heller kontakte lege....

 

Anonymous poster hash: c0328...de5

Skrevet

Slo hun hodet? Du bør uansett kontakte legevakt.



Anonymous poster hash: 0bb57...493
Skrevet

Slo barnet hodet og oppfører seg annerledes bør du nok ta en telefon til legevakt.



Anonymous poster hash: f3764...35c
Skrevet

Det skal ikke mye til før jeg skriver her, så det er ikke akkurat noen stor greie at jeg søker råd her.

Og det er ikke snakk om noen personlighetsforstyrrelse, heller at det virker som hun hadde litt vondt i ribbeinet der det hadde kommet et blåmerker litt senere.

Hun slo ikke hodet.

Og spar meg for barnslige svar.

Jeg bare lurte om det var noe jeg burde være bekymret for.

Evt dra til lege i morgen.

Jeg vet nøyaktig hva som skjer om jeg drar til legevakt så sent på kvelden.

Ungen blir grinete, og vi blir sendt hjem.

 

Anonymous poster hash: 0fecd...577

Skrevet

Hun var veldig klengete, og sånn som barn er når de har slått seg altså.

Hi**

 

Anonymous poster hash: 0fecd...577

Skrevet

Går nok bra. De tåler heldigvis ganske mye. Men ring legevakten om du føler det blir verre eller ikke går over.



Anonymous poster hash: 69a7b...547

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...