Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #1 Skrevet 5. mars 2014 Babyen min på snart 6 mnd hadde nettopp begynt å spise fast føde og nå vil han plutselig ikke ha mer mat. Det tok over en mnd med introduseringen til han begynte faktisk å spise (uten å spytte ut eller brekke seg). Jeg var så glad fordi han må faktisk opp i vekten, og nå er det back to zero again.... Han tar ikke flaske heller... Har dere noen råd??? Anonymous poster hash: 38e32...557
MrsMilla Skrevet 5. mars 2014 #2 Skrevet 5. mars 2014 Min var også en i overkant slank krabat, og ofte ville han bare ikke ha noenting. ikke pupp heller... veldig vanskelig situasjon, og vanskelig å gi råd siden det som funker på en kanskje ikke funker på en annen. Men, du kan jo prøve å først gi ham litt grøt, og om han ikke tar det, så gi pupp. går også an i gi henne t-skjeer melk først for å få ham igang med å spise litt, og så litt velling. Kanskje la grøten være så tynn at den har konsistens som melk.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #3 Skrevet 5. mars 2014 Dessverre. Sliter med det samme. 9 mnd her. Vekten har stoppet opp. Vil bare ha morsmelk. Har vart i litt over en måned nå. Har spist noe enkelte dager. Anonymous poster hash: f77ec...d34
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #4 Skrevet 5. mars 2014 Uff da... da er vi flere ser jeg. :/ Min vil også bare ha pupp... Det var en kort periode (noen dager) da han likte å spise en middags glass med gulrot og potet og grøt av og til. Det var det eneste jeg fikk i han... Nå vil han ikke ha noen ting. Han har ikke spist fast føde på flere dager. Anonymous poster hash: 38e32...557
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #5 Skrevet 5. mars 2014 Og takk for svar, forresten Anonymous poster hash: 38e32...557
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #6 Skrevet 5. mars 2014 Høres kjent ut... Her var det suksess å gi fruktpurre et par måltid, for så å gradvis snike inn en liten del med grøt (dekket i fruktpurre i starten). Tok lang tid før det ble fulle grøtmåltid igjenn, men det kom seg. Anonymous poster hash: 2cec7...7d1
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #7 Skrevet 5. mars 2014 Baby var også svært kresen på middagsglass.. Stort sett bare lasagne og andre pasta/tomat smaker som ble godtatt... #A6 Anonymous poster hash: 2cec7...7d1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå