Gå til innhold

Baby vil ikke spise! :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Babyen min på snart 6 mnd hadde nettopp begynt å spise fast føde og nå vil han plutselig ikke ha mer mat.

Det tok over en mnd med introduseringen til han begynte faktisk å spise (uten å spytte ut eller brekke seg). Jeg var så glad fordi han må faktisk opp  i vekten, og nå er det back to zero again....

Han tar ikke flaske heller...

Har dere noen råd???

Anonymous poster hash: 38e32...557
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min var også en i overkant slank krabat, og ofte ville han bare ikke ha noenting. ikke pupp heller... veldig vanskelig situasjon, og vanskelig å gi råd siden det som funker på en kanskje ikke funker på en annen.

Men, du kan jo prøve å først gi ham litt grøt, og om han ikke tar det, så gi pupp.

går også an i gi henne t-skjeer melk først for å få ham igang med å spise litt, og så litt velling. Kanskje la grøten være så tynn at den har konsistens som melk.

Skrevet

Dessverre. Sliter med det samme. 9 mnd her. Vekten har stoppet opp. Vil bare ha morsmelk. Har vart i litt over en måned nå. Har spist noe enkelte dager.

Anonymous poster hash: f77ec...d34

Skrevet

Uff da... da er vi flere ser jeg. :/

Min vil også bare ha pupp... Det var en kort periode (noen dager) da han likte å spise en middags glass med gulrot og potet og grøt av og til. Det var det eneste jeg fikk i han... Nå vil han ikke ha noen ting. Han har ikke spist fast føde på flere dager. 

Skrevet

Og takk for svar, forresten ;)

Skrevet

Høres kjent ut...

Her var det suksess å gi fruktpurre et par måltid, for så å gradvis snike inn en liten del med grøt (dekket i fruktpurre i starten).

Tok lang tid før det ble fulle grøtmåltid igjenn, men det kom seg.

Anonymous poster hash: 2cec7...7d1

Skrevet

Baby var også svært kresen på middagsglass.. Stort sett bare lasagne og andre pasta/tomat smaker som ble godtatt...

#A6

Anonymous poster hash: 2cec7...7d1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...