mamma til adhd gutt<3 Skrevet 5. mars 2014 #1 Skrevet 5. mars 2014 Minstemann snakker med alle og har lite sperrer på at ikke alle er snille... Er det flere med barn på samme alder som opplever dette?
Gjest Sekretøsa Skrevet 5. mars 2014 #2 Skrevet 5. mars 2014 Sånn var og er min 10åring. Veldig lite kritisk. Og forteller om alt til alle....
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 5. mars 2014 Forfatter #4 Skrevet 5. mars 2014 Ja ha store er virkelig ikke slik så uvannt... Han lille er glad i alle og såååå glad i å skravle med alt fra kompiser til gamle damer
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #5 Skrevet 5. mars 2014 Sånn går det når han ikke får oppmerksomhet hjemme. Akkurat som sin mor Anonymous poster hash: 58dae...2fc
Mamma_til_2 Skrevet 5. mars 2014 #6 Skrevet 5. mars 2014 Slik er min jente på 6 Slitsomt av og til men hun ble litt bedre etter at jeg så meg nødt til og snakke alvorlig med henne om det og snakke med fremmede
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 5. mars 2014 Forfatter #7 Skrevet 5. mars 2014 Sånn går det når han ikke får oppmerksomhet hjemme. Akkurat som sin morAnonymous poster hash: 58dae...2fc Atte var?? Du er ikke litt frekk engang
Mamma_til_2 Skrevet 5. mars 2014 #8 Skrevet 5. mars 2014 Sånn går det når han ikke får oppmerksomhet hjemme. Akkurat som sin morAnonymous poster hash: 58dae...2fc Atte var?? Du er ikke litt frekk engang Mamma til ADHD gutt pust dypt ikke gi anonym agn
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 5. mars 2014 Forfatter #9 Skrevet 5. mars 2014 Slik er min jente på 6 Slitsomt av og til men hun ble litt bedre etter at jeg så meg nødt til og snakke alvorlig med henne om det og snakke med fremmede Som på kjøpesenteret da han så en vekter spurte han ...åååå er du politi??? Da han svarte nei fulgte lillemann likegreit opp med å spørre om hvorfor og om han ikke ville være politi..
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #10 Skrevet 5. mars 2014 Vel, sånn er min som utredes for ADHD nå i disse dager...noe "ekspertene" mener har sammenheng med resten av utfordringene. Anonymous poster hash: f37f4...22f
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 5. mars 2014 Forfatter #11 Skrevet 5. mars 2014 Sånn går det når han ikke får oppmerksomhet hjemme. Akkurat som sin morAnonymous poster hash: 58dae...2fc Atte var?? Du er ikke litt frekk engang Mamma til ADHD gutt pust dypt ikke gi anonym agn Du har rett:-)
Mamma_til_2 Skrevet 5. mars 2014 #12 Skrevet 5. mars 2014 Slik er min jente på 6 Slitsomt av og til men hun ble litt bedre etter at jeg så meg nødt til og snakke alvorlig med henne om det og snakke med fremmede Som på kjøpesenteret da han så en vekter spurte han ...åååå er du politi??? Da han svarte nei fulgte lillemann likegreit opp med å spørre om hvorfor og om han ikke ville være politi.. Og som min kjære mann har "lært" jenta så kan hun fint finne på og spørre vektere og politi om de spiser mye smultringer :/
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 5. mars 2014 Forfatter #13 Skrevet 5. mars 2014 Vel, sånn er min som utredes for ADHD nå i disse dager...noe "ekspertene" mener har sammenheng med resten av utfordringene.Anonymous poster hash: f37f4...22f Min med adhd er nemlig stikk motsatt:-)
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 5. mars 2014 Forfatter #14 Skrevet 5. mars 2014 Slik er min jente på 6 Slitsomt av og til men hun ble litt bedre etter at jeg så meg nødt til og snakke alvorlig med henne om det og snakke med fremmede Som på kjøpesenteret da han så en vekter spurte han ...åååå er du politi??? Da han svarte nei fulgte lillemann likegreit opp med å spørre om hvorfor og om han ikke ville være politi.. Og som min kjære mann har "lært" jenta så kan hun fint finne på og spørre vektere og politi om de spiser mye smultringer :/ Haha:-) virket ikke helt som vekteren var veldig happy med spm:-)
lilyblue Skrevet 5. mars 2014 #15 Skrevet 5. mars 2014 Det er jo i utgangspunktet et utrolig godt karaktertrekk, det vitner om han er en svært tillitsfull gutt. Men jeg kan godt forstå hvorfor du ønsker du å dysse det ned, ikke alle man ønsker at ungene skal omgås
lilyblue Skrevet 5. mars 2014 #16 Skrevet 5. mars 2014 Sånn går det når han ikke får oppmerksomhet hjemme. Akkurat som sin mor Anonymous poster hash: 58dae...2fc Og ellers går du rundt og har det bra?
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 5. mars 2014 Forfatter #17 Skrevet 5. mars 2014 Det er jo i utgangspunktet et utrolig godt karaktertrekk, det vitner om han er en svært tillitsfull gutt. Men jeg kan godt forstå hvorfor du ønsker du å dysse det ned, ikke alle man ønsker at ungene skal omgås Jada han er en fornøyd liten tillitsfull gutt:-) men ja kan bli litt mye.. Tatt maaange prater om at ikke alle er snille,han forstår men møter han folk blir han overglad
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #18 Skrevet 5. mars 2014 Jeg tror det er ganske vanlig. Så lenge ungene er veloppdragne er det jo bare hyggelig at de prater med folk. Jeg snakker foresten med fremmede jeg også. Hvorfor ikke? Anonymous poster hash: 7da07...2c7
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 5. mars 2014 Forfatter #19 Skrevet 5. mars 2014 Jeg tror det er ganske vanlig. Så lenge ungene er veloppdragne er det jo bare hyggelig at de prater med folk. Jeg snakker foresten med fremmede jeg også. Hvorfor ikke? Anonymous poster hash: 7da07...2c7 J Jada han er veldig veloppdragen og snill ,aldri frekk eller ufin heldigvis,bare genuint nyskjerrig:-)
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #20 Skrevet 5. mars 2014 Hmm -. jeg snakker med fremmede stadig vekk selv jeg! Møter masse morsomme og interessante folk både i butikker, på toget osv osv. Jeg har lært datteren min at det er helt greit å snakke med fremmede når hun er sammen med mamma eller pappa eller en annen voksen, men at hun aldri skal gå vekk fra oss uansett hva de lokker med eller sier. Jeg har også sjekket ut at hun forstår hva det innebærer. Det fungerte helt fint på en lengre reise over hele verden (5 år). Anonymous poster hash: 036bb...b27
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 5. mars 2014 Forfatter #21 Skrevet 5. mars 2014 Hmm -. jeg snakker med fremmede stadig vekk selv jeg! Møter masse morsomme og interessante folk både i butikker, på toget osv osv. Jeg har lært datteren min at det er helt greit å snakke med fremmede når hun er sammen med mamma eller pappa eller en annen voksen, men at hun aldri skal gå vekk fra oss uansett hva de lokker med eller sier. Jeg har også sjekket ut at hun forstår hva det innebærer. Det fungerte helt fint på en lengre reise over hele verden (5 år). Anonymous poster hash: 036bb...b27 Ja han får seg ihvertfall venner overalt:-) Ja
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #22 Skrevet 5. mars 2014 Sånn er min også. Han er 3. Så det blir ikke bedre med alderen altså blir noen flaue situasjoner Anonymous poster hash: 4ed81...c02
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 5. mars 2014 Forfatter #23 Skrevet 5. mars 2014 Sånn er min også. Han er 3. Så det blir ikke bedre med alderen altså blir noen flaue situasjoner Anonymous poster hash: 4ed81...c02 Hehe:-) hvem vet...ja noen festlige situasjoner blir det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå