Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #1 Skrevet 5. mars 2014 Er det noen her som har erfaring med hold in singlet, jeg har flere valker over buksen og får ikke trent dem bort før jeg skal ut med noen venninner til helgen. Anonymous poster hash: 2273c...7b2
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #2 Skrevet 5. mars 2014 Vil tro det er mer hold-in i en hold-in truse i akkurat det område du beskriver. De har noen ikke så dyre på kappahl Anonymous poster hash: 007a5...b44
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #3 Skrevet 5. mars 2014 De har en utrolig bra hold-in body på Lindex til 300 kr. Synes det funker mye bedre, blir ingen kipe overganger. Anonymous poster hash: 6dcd8...e66
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #4 Skrevet 5. mars 2014 De har en utrolig bra hold-in body på Lindex til 300 kr. Synes det funker mye bedre, blir ingen kipe overganger. Anonymous poster hash: 6dcd8...e66
PrinsesseHengepupp Skrevet 5. mars 2014 #5 Skrevet 5. mars 2014 Lindex har. Prøv først, jeg er mer komfortabel i en str mindre enn min vanlige. De har ulike typer, jeg liker de hvor skulderstroppene kan tas av.
Edelweis Skrevet 5. mars 2014 #6 Skrevet 5. mars 2014 Holdin body høres snedig ut. Skal jeg også se etter.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #7 Skrevet 6. mars 2014 Kjøp hold in singlet fra f.eks cubus.. hold in strømpebukse fra hennes er god... og kle deg i en kjole/topp som er litt ruglete eller løs ved magen;) et tips er også å kjøpe dressjakke som ikke får helt igjen, men som henger fint og ikke ser for liten ut.. (kjøpte en på hennes). Ha litt utringning og et litt stort smykke slik at fokuset er oppe ved bryst/halsområdet. :-) Anonymous poster hash: 13d14...7fb
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #8 Skrevet 6. mars 2014 Takker for ideer, da blir det handlerunde på lørdags formiddag for en venninne og meg. Jeg syntes det er greit å ha med noen som sier til meg hvordan klærne sitter der jeg ikke ser selv. Anonymous poster hash: 2273c...7b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå