Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #2 Skrevet 5. mars 2014 Uteblitt mens Anonymous poster hash: 22683...7ed
Sokkedyret Skrevet 5. mars 2014 #3 Skrevet 5. mars 2014 Ømme pupper, men det hadde jeg også alle de andre månedene før mensen. Ellers kom resten etter uteblitt mens og positiv test.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #4 Skrevet 6. mars 2014 Er nemlig hjemme på 2.dagen... Kvalme, men sulten. Blir ikke mett når jeg spiser, roller nesten hele tida. Fryser/svetter... Litt småfeber. Trøtt, litt såre/ømme bryster, varmmat frister ikke og da jeg var gravid med førstemann var jeg fysen på en spesiell is. I dag henta jeg en i frysa, og da slo det meg (har ikke spist slik siden i sommer..!) Æuff.. Vi har vurdert nr 3, men kom frem til at vi er fornøyd med de to friske vi har. Går på P- piller, men siden jul har jeg glemt den 3-4 ganger (glemmer den aldri!!), og vi har passet på bare å kose eller bruke anne beskyttelse uka etter jeg har glemt pilla. Tenker å sette inn spiral om et par mndr. Uff... Tror jeg får kjøpe meg en test etterpå. På en måte ønsker jeg meg en stor familie, men nå blir minstemann snart 5 år og ganske selvstendig. Elsket å gå gravid, og fødselen gikk veldig bra (vondt såklart, men ingen komplikasjoner og begge var Over i løpet av 8 og 12 timer. Blæ.. Var ikke hva jeg ønsker jeg.. Litt confused. Får håpe det er en bassilusk, men satsing blir jeg jo LITT glad om det er ei spire der da... Anonymous poster hash: 54f33...166
Linda1986 Skrevet 6. mars 2014 #6 Skrevet 6. mars 2014 Bekkensmerter da jeg var 2 uker på vei og mensen kom ikke (men hadde hatt litt varierende syklus, så "ventet den" ikke heller)
monson Skrevet 6. mars 2014 #8 Skrevet 6. mars 2014 Ømme pupper, stikking og øm livmor. Og ikke minst TRØTT! Er 4+2 nå Bare venter på at kvalmen skal komme for fullt! har hørt at det er et godt tegn.. Så vill bli kvalm NÅ! ;P
bonusmamma Skrevet 6. mars 2014 #9 Skrevet 6. mars 2014 Ømme pupper, stikking og øm livmor. Og ikke minst TRØTT! Er 4+2 nå Bare venter på at kvalmen skal komme for fullt! har hørt at det er et godt tegn.. Så vill bli kvalm NÅ! ;P Man trening ikke nødvendigvis å få kvalme, det er like vanlig det sies det. Jeg er 5 uker i dag, og har ikke noen tegn til at jeg er gravid enda. Selv om jeg egentlig vil ha det for å få en bekreftelse på en måte... men, det sies at vi skal være glade så lenge vi ikke er kvalme
monson Skrevet 6. mars 2014 #10 Skrevet 6. mars 2014 Ømme pupper, stikking og øm livmor. Og ikke minst TRØTT! Er 4+2 nå Bare venter på at kvalmen skal komme for fullt! har hørt at det er et godt tegn.. Så vill bli kvalm NÅ! ;P Man trening ikke nødvendigvis å få kvalme, det er like vanlig det sies det. Jeg er 5 uker i dag, og har ikke noen tegn til at jeg er gravid enda. Selv om jeg egentlig vil ha det for å få en bekreftelse på en måte... men, det sies at vi skal være glade så lenge vi ikke er kvalme Ja, får satse på det Men, det hadde dog føltes tryggere om jeg var kvalm
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #11 Skrevet 6. mars 2014 varm i fjeset :-) ren og fin hud i steder for pms-kviser. Anonymous poster hash: cf645...c11
Salomine Skrevet 6. mars 2014 #12 Skrevet 6. mars 2014 Jeg fikk absolutt ingen tegn til graviditet under mine svangerskap. (jo, mensen uteble, men ingenting annet). Jeg syntes derfor det var helt uforståelig at jeg kunne være gravid, men barn ble det. Faktisk var det noen som fikk sjokk da jeg fødte, de hadde ikke forstått at jeg var gravid. Så sånn kan det og være.
Fru.Frøken Skrevet 6. mars 2014 #13 Skrevet 6. mars 2014 Mitt første tegn var faktisk at jeg begynte å drømme helt klinkokkos drømmer en uke før jeg testet positiv, og har fortsatt å drømme veldig rart mange netter. Ikke så behagelig søvn med andre ord. Etter at jeg fikk positiv så begynte jeg å kjenne murringer og ømme pupper etter hvert, følte meg ikke kvalm før i uke 7, og det var bare litt. Trodde jeg var heldig å slapp unna no serlig oppkast, men ble sengeliggende med oppkast og kvalme en uke fra nyttårsaften(heldigvis etter jul, og heldigvis bare en uke).
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #14 Skrevet 7. mars 2014 ..Kvalme, men sulten. Blir ikke mett når jeg spiser, roller nesten hele tida. Fryser/svetter... Trøtt, varmmat frister ikke Anonymous poster hash: 54f33...166 Omg Omg Omg Omg! Jeg har dette nå!!! Hatt litt murringer men ikke kommet noe mens enda.. Isted hadde jeg stikk nede i korsryggen.. Tror det er ca to uker siden el men en ebay test i går var negativ.. I tillegg har jeg pcos.. Håper jo jeg er gravid men har liksom ikke helt troa.. Anonymous poster hash: 536d3...61c
Håper<3 Skrevet 7. mars 2014 #15 Skrevet 7. mars 2014 Ømme (les: VONDE) brystvorter. Kunne ikke engang være borti de uten at det gjorde vondt. Det var sånn jeg mistenkte graviditet, dette kom før uteblitt mens. Har aldri hatt det sånn verken før eller etter...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå