Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #1 Skrevet 5. mars 2014 Holder på å bestille oss sydenferie til høsten, men så ser det ut til at mannen skal på heimevernøving fra dagen før vi kommer hjem og i fire dager (fikk heimevernsbladet i posten i går og der står hans tropp på øving, så har altså ikke fått innkalling enda). Noen som vet om det er lett å søke fritak om ferien er bestilt? Evt hadde dere tatt sjansen på å bestille? Anonymous poster hash: fab4a...dbd
Miamimom Skrevet 5. mars 2014 #2 Skrevet 5. mars 2014 Det er som regel ikke lett å få fri. Jeg hadde aldri tatt sjansen.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #4 Skrevet 5. mars 2014 Min mann fikk et år fritak pga ferie. Ferien var selvfølgelig bestilt før innkallingen kom. Anonymous poster hash: e9b0f...95a
annesmil Skrevet 5. mars 2014 #5 Skrevet 5. mars 2014 Så lenge ferien er bestilt før innkalling har kommet, og i god tid bør det ikke bli noe problem. Men, om dere har mulighet til å forandre datoene for ferien hadde jeg gjort å ikke tatt sjansen. Om dere må ta disse datoene pga skoleferie o.l. vil nok HV forstå det så sant dere har bestilt før innkallingen kom.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #6 Skrevet 5. mars 2014 Min fikk fri uten problemer. Anonymous poster hash: 8ab1b...437
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå