Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #1 Skrevet 5. mars 2014 http://e24.no/dagens-rare/mcdonald-s-saksoekt-for-9-mill-av-kunde-som-ville-ha-ekstra-serviett/22795546 Vet ikke om jeg skal le eller gråte... For en svakelig idiot... Senere sendte han en epost til restaurantsjefens sjef og forklarte at han etter å ha gått gjennom den «unødvendige mentale lidelsen» hos McDonald's, ikke var i stand til å jobbe. Anonymous poster hash: 00c80...950
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #2 Skrevet 5. mars 2014 De har et annet erstattningssystem i USA enn i Norge. Sansynlig vis dreier dette seg også om en mann som ikke er helt stabil. Sånne har vi i Norge også. Jeg har blitt annmeldt et par ganger selv med helt merklige begrunnelser. Det er først om det endte med en rettskraftig dom man kunne si det var en sak. Anonymous poster hash: 2e78b...3a0
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #3 Skrevet 5. mars 2014 Han dro jo også frem rasismekortet da han ikke fikk viljen sin. Anonymous poster hash: 6547c...47b
soleia Skrevet 5. mars 2014 #4 Skrevet 5. mars 2014 Det er eit merkeleg erstatninssystem derover, der folk som snublar i dørmatter kan få millionerstatningar, så ikkje så rart at enkelte får lyst å prøve seg på snodige søksmål. Kanskje får dei til eit ok forlik, for at forretninga skal unngå søksmål, og dermed få lettente dollar.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #5 Skrevet 5. mars 2014 Dette er absolutt ikke amerikanere i et nøtteskall. Tipper at du ikke har særlig mye kunnskap om USA eller kjenner mange amerikanere. De jeg kjenner som kritiserer USA og amerikanere er typisk de som aldri har vært der... Det fins minst like mange merkelige folk i Norge som i USA. (Prosentvis.) Rettsystemet i USA vil jeg si er mye bedre enn det norske, dessverre. Her kan man jo drepe uten å få særlig med straff. Denne mannen vil selvfølgelig ikke få alle disse pengene selvom han har ønske om det. Anonymous poster hash: ce6d1...cb4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå