Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #1 Skrevet 5. mars 2014 Er det ikke et langt svakere stoff enn cannabis? Anonymous poster hash: 2092c...fdd
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #2 Skrevet 5. mars 2014 Haha, trodde du mente katt, som i mjaumjau liksom... Annen katt (kaht?) er ulovlig. Anonymous poster hash: 4b03a...000
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #3 Skrevet 5. mars 2014 Katt? Du mener de med hale, pels og fire bein? Anonymous poster hash: ac615...4dd
L-8 Skrevet 5. mars 2014 #4 Skrevet 5. mars 2014 Kattehold skulle gjerne vært ulovlig hadde det vært opp til meg. Men khat - det er såklart ulovlig ja.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #5 Skrevet 5. mars 2014 Haha, sorry, mente khat Anonymous poster hash: 2092c...fdd
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #6 Skrevet 5. mars 2014 Jo det er like ulovlig som cannabis. Anonymous poster hash: 7551b...eb9
Gjest lykkeliggift Skrevet 5. mars 2014 #7 Skrevet 5. mars 2014 Kattehold skulle gjerne vært ulovlig hadde det vært opp til meg. Men khat - det er såklart ulovlig ja. Hvorfor skulle kattehold vært ulovlig ?
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #8 Skrevet 5. mars 2014 Det er ikke så lenge siden det ikke var det, men nå omfattes det av norkotikaloven. Anonymous poster hash: eefc3...9a2
MammantilNurket Skrevet 5. mars 2014 #9 Skrevet 5. mars 2014 (endret) Ulovlig med katt? Da er jeg i tilfelle en SKIKKELIG banditt Khat, slik som tygges på som rusmiddel, er derimot ikke lov. Hvordan norsk lov stiller seg til tygging på katt, vet jeg ikke, men jeg vil tro at katten ville protestere. Endret 5. mars 2014 av MammantilNurket
lilyblue Skrevet 5. mars 2014 #10 Skrevet 5. mars 2014 Kattehold skulle gjerne vært ulovlig hadde det vært opp til meg. Men khat - det er såklart ulovlig ja. Hvorfor skulle kattehold vært ulovlig ? Nok av rare mennesker der ute som hater katt
L-8 Skrevet 5. mars 2014 #11 Skrevet 5. mars 2014 Kattehold skulle gjerne vært ulovlig hadde det vært opp til meg. Men khat - det er såklart ulovlig ja. Hvorfor skulle kattehold vært ulovlig ? Nok av rare mennesker der ute som hater katt Jepp, så enkelt og så komplisert - jeg kan ikke fordra katter Men ta det nå ikke så alvorlig da, passet bare inn i denne sammenhengen
Gjest lykkeliggift Skrevet 5. mars 2014 #12 Skrevet 5. mars 2014 Kattehold skulle gjerne vært ulovlig hadde det vært opp til meg. Men khat - det er såklart ulovlig ja. Hvorfor skulle kattehold vært ulovlig ? Nok av rare mennesker der ute som hater katt Det er sant :-/
Gjest lykkeliggift Skrevet 5. mars 2014 #13 Skrevet 5. mars 2014 Kattehold skulle gjerne vært ulovlig hadde det vært opp til meg. Men khat - det er såklart ulovlig ja. Hvorfor skulle kattehold vært ulovlig ? Nok av rare mennesker der ute som hater katt Jepp, så enkelt og så komplisert - jeg kan ikke fordra katter Men ta det nå ikke så alvorlig da, passet bare inn i denne sammenhengen Neida, det var bare et spørsmål. Tenkte kansje på grunn av gårsdagens tråd ang dette med hun som skulle avlive en haug kattunger :-). For i den saken, så er jg helt enig at hun ikke burde ha katt.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #14 Skrevet 5. mars 2014 Desverre så er det lovlig med katt i Norge. Og heldigvis er khat ulovlig. Anonymous poster hash: fc956...8d3
MammantilNurket Skrevet 5. mars 2014 #15 Skrevet 5. mars 2014 Desverre så er det lovlig med katt i Norge. Og heldigvis er khat ulovlig. Anonymous poster hash: fc956...8d3 Hva er problemet med katt? Vi har firbente små i huset og de gjør ingen skade. Dersom vi har besøk av folk som er redde eller har allergi får kattene være på rommet sitt
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #16 Skrevet 5. mars 2014 Desverre så er det lovlig med katt i Norge. Og heldigvis er khat ulovlig. Anonymous poster hash: fc956...8d3 Hva er problemet med katt? Vi har firbente små i huset og de gjør ingen skade. Dersom vi har besøk av folk som er redde eller har allergi får kattene være på rommet sitt Fordi et bittelite knippe katteeiere sløver rundt og lar kattene deres drite ned hagene til folk. Og da tror de hatefulle at absolutt alle katteeiere er sånn:p Anonymous poster hash: 2092c...fdd
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #17 Skrevet 5. mars 2014 Kattehold skulle gjerne vært ulovlig hadde det vært opp til meg. Men khat - det er såklart ulovlig ja. Dumma! Anonymous poster hash: 11784...dbf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå