Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #1 Skrevet 5. mars 2014 Har gått gjennom 3 graviditeter og en lang periode med depresjon, mye trist som skjedde osv. Nå føler jeg at jeg er helt ferdig med den "svarte stripa" i livet og ønsker å freshe meg litt opp og få igjen den gamle godfølelsen. Trenger noen tips fra dere Her er litt info om hvordan jeg ser ut i dag: 170, bruker str 36 i klær. Små pupper, så må bruke push-up BH. Noe hud på magen som ikke vil trekke seg tilbake, ellers ingen valker eller cellulitter. Kler meg i skinny jeans, sko med hæl, tettsittende gensere, eller kjoler med tights som følger kroppens fasong. Håret er kapittel for seg selv, det er langt og ustyrlig. Jeg kler IKKE kort hår, ser ut som en gutt uansett hvordan jeg sminker meg eller setter opp håret, så vil gjerne beholde langt. Bruker moderat med sminke, men synes jeg har litt for grove/utydelige ansiktstrekk. Anonymous poster hash: a14d4...f4c
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #2 Skrevet 5. mars 2014 Jeg syns egentlig du høres superfresh ut jeg! Det hjelper jo ofte for selvfølelse og velvære med de små tingene er min erfaring; med velstelte negler, (diskret) selvbruning og nyfarget hår er mye gjort:-) Anonymous poster hash: da7b1...c26
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #3 Skrevet 5. mars 2014 Enig, små ting som utgjør helheten når det gjelder å se fresh ut. Et belastet hår har MYE å si. Klippe det i en pen fasong, spandere farge eller striper, kanskje klippe pannelugg. Bruke litt ekstra tid på morningen på å døme eller bruke rettetang. Ny øyeskygge og fransk manikyr på neglene feks. Mange parfymeri som gir make up veiledning, da kan du plukke opp mange tips. Eller hudpleietime hvis du kan unne deg det. Og selvfølgelig det enkleste og beste: tur i frisk luft som gir roser i kunna og et smil om munnen! Anonymous poster hash: bc81b...f76
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #4 Skrevet 5. mars 2014 Enig, små ting som utgjør helheten når det gjelder å se fresh ut. Et belastet hår har MYE å si. Klippe det i en pen fasong, spandere farge eller striper, kanskje klippe pannelugg. Bruke litt ekstra tid på morningen på å døme eller bruke rettetang. Ny øyeskygge og fransk manikyr på neglene feks. Mange parfymeri som gir make up veiledning, da kan du plukke opp mange tips. Eller hudpleietime hvis du kan unne deg det. Og selvfølgelig det enkleste og beste: tur i frisk luft som gir roser i kunna og et smil om munnen! Anonymous poster hash: bc81b...f76 Oh, Lord- her ble det mye skrivefeil. Belastet=velstelt. Døme= føne. Sorry. Anonymous poster hash: bc81b...f76
LeTwinsA Skrevet 5. mars 2014 #5 Skrevet 5. mars 2014 For meg hjelper det med litt hjemmespa. Da tar jeg ansiktmaske og hårmaske. Barberer legger ++ , farver håret, plukker brun. Etterpå tar jeg meg ett glovarmt bad. Og smører med fuktighetskrem etterpå. Gjerne fotbad også. Hører da på noe fin musikk og bare slapper av. Om jeg hadde hatt god råd, skulle jeg tatt en tur til frisøren og solarium Kjøpt meg noe nytt, veske, sko, sminke, smykker
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #6 Skrevet 5. mars 2014 Du høres jo flott ut sånn som du beskriver deg selv. Hårfarge og fasong er vanskelig å si noe om når man ikke har noe bilde. Men jeg ville investert i en tur til frisøren. Fått freshet opp frisyren og kanskje farget/stripet det litt. Kjøpe et hårprodukt som gjør at håret får litt volum i toppene. Kjøp hårolje fra Moroccan oil for deilig duft og glans. Bruk mineralpudder for å vekk den grovheten du føler. Bruk for eksempel et godt serum som pleier om natten. Kan bruke primer under pudderet for enda bedre resultat. Bruk en rouge eller solpudder for en fresh look. Spør gjerne i butikken hvilken nyanse som passer deg. Bruk Blistex eller carmex lipsyl for fuktige og naturlige lepper. Med din kropp kler du godt disse strikkegenserne som er litt løs i formen, sammen med skinny jeans. Bruk noen fin hverdagslige øredobber. Håret enkelt oppsatt i høy hestehale eller løst, alt ettersom. Det viktigste for deg er uansett og bare får jevnet ut huden i ansiktet med litt god sminke hvis du føler deg grov. Jeg passer på å alltid ha nappete bryn og at de ikke blir for tett. Dette glemte jeg litt da jeg var i permisjon. Nappet kun under brynene, men mine vokser litt ned mellom øynene, og blir litt for tett. Øynene ser mer åpne ut når jeg nappet vekk litt der og at de stoppet sånn høvelig rett over øyekroken nærmest. Bruk klær du føler deg vel i og som du kler, bruk aldri klær som er på moten eller er trendy hvis det ikke passer deg. Heldige deg, det høres ut som du kan passe det aller meste .) Anonymous poster hash: c9d57...4c8
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #7 Skrevet 5. mars 2014 Høres ut som du gjør en god jobb allerede! Jeg liker å kjøpe meg gode ansiktsmasker for å behandle huden min godt,både med peeling og en god fuktmaske,slik at jeg føler meg fresh og fin Anonymous poster hash: b5036...7f5
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #8 Skrevet 5. mars 2014 Har ikke råd til mineralsminke og andre dyre produkter, men vurderer å ta en tur til frisøren. Og stramme opp magemusklene, men ikke så lett når de er revet tvers over (delt). Anonymous poster hash: a14d4...f4c
Gjest lemon-aid Skrevet 5. mars 2014 #9 Skrevet 5. mars 2014 Syns dette høres bra ut jeg :-) Men vil gjerne dele litt tips.. Hmm.. Det JEG gjør for å freshe meg opp på dager jeg ikke føler meg super: Tar en lang, god dusj, etterfulgt av hårkur, masserer/ og renser med gode produkter, helst med eteriske oljer, i ansiktet. Det er FØLELSEN av å gløde, den hjelper mye. Og sminke: Kan jeg si,"Less is more"? Jeg synes det ser freshere ut med mindre sminke. f. eks en jevn foundation og sminka øyenbryn, en hvit eyeliner på våtkanten og et strøk maskara.. Og litt rouge :-D Få tak i litt baseplagg: Singletter, topper, gensere.. Suppler med en dressjakke f.eks. Deretter kan du begynne å mikse litt.. Med bluser, jakker, bolero osv. Bruk FARGER :-D Et nytt skjerf eller smykke, så ikke det blir altfor kjedelig? :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå