Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #1 Skrevet 5. mars 2014 Eller er historien om ran sann? Anonymous poster hash: 72164...9b2
☆☆☆ Skrevet 5. mars 2014 #2 Skrevet 5. mars 2014 Det relevante er kva som kan bevisast, ikkje kva ein trur.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #3 Skrevet 5. mars 2014 Tror ikke han er skyldig Anonymous poster hash: 487c4...dbf
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #4 Skrevet 5. mars 2014 Skyldig. Anonymous poster hash: b51c0...b75
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #6 Skrevet 5. mars 2014 Det tror jeg vi bedre skal overlate til retten å avgjøre.De kan vurdere alle bevis. Det kan ikke vi. Anonymous poster hash: 27b86...2bf
Lillababy Skrevet 5. mars 2014 #7 Skrevet 5. mars 2014 Vel vel. Viss eg høyrde lyder på badet om natta, haddeeg nok kikka bort på sida mi i senga før eg konkluderte med at det var innbruddstjuvar. I det minste hadde eg slutta å skyta då kjærasten min skreik etter å ha blitt truffe- ikkje skutt tre gongar til. Heilt utruleg sak.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #8 Skrevet 5. mars 2014 Det relevante er kva som kan bevisast, ikkje kva ein trur. Frk skinnhellig.. Anonymous poster hash: e4491...6e9
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #9 Skrevet 5. mars 2014 Det relevante er kva som kan bevisast, ikkje kva ein trur. Jeg lurte på hva du/dere tror. Ikke hva som kan bevises eller ei. Anonymous poster hash: 14bfb...a4a
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #10 Skrevet 5. mars 2014 Det tror jeg vi bedre skal overlate til retten å avgjøre.De kan vurdere alle bevis. Det kan ikke vi. Anonymous poster hash: 27b86...2bf Jeg er ikke ute etter noen dom. Jeg lurer på hva folk tror! Retten skal vite, jeg kan tro! Anonymous poster hash: 14bfb...a4a
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #11 Skrevet 5. mars 2014 Det tror jeg vi bedre skal overlate til retten å avgjøre.De kan vurdere alle bevis. Det kan ikke vi. Anonymous poster hash: 27b86...2bf Jeg er ikke ute etter noen dom. Jeg lurer på hva folk tror! Retten skal vite, jeg kan tro! Anonymous poster hash: 14bfb...a4a Folka her inne skjønner rett og slett ikke hva du ber om :-P Anonymous poster hash: e4491...6e9
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #13 Skrevet 5. mars 2014 Vel, nå har han jo innrømmet å ha skutt henne da.. Så spørsmålet er jo om det er overlagt eller ikke.... Anonymous poster hash: a8c04...b5e
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #14 Skrevet 5. mars 2014 Eg trur ikkje han er skuldeg, eg trur på at han trudde det var innbrott. Slikt skjer når ein kan bruke våpen til å forsvare seg... Glad det ikkje er slik i Noreg Anonymous poster hash: e9b27...13b
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #15 Skrevet 5. mars 2014 Det tror jeg vi bedre skal overlate til retten å avgjøre.De kan vurdere alle bevis. Det kan ikke vi. Anonymous poster hash: 27b86...2bf Jeg er ikke ute etter noen dom. Jeg lurer på hva folk tror! Retten skal vite, jeg kan tro! Anonymous poster hash: 14bfb...a4a Folka her inne skjønner rett og slett ikke hva du ber om :-P Anonymous poster hash: e4491...6e9 Nei, kanskje spørsmålet var for komplisert? Anonymous poster hash: 14bfb...a4a
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #16 Skrevet 5. mars 2014 Vel, nå har han jo innrømmet å ha skutt henne da.. Så spørsmålet er jo om det er overlagt eller ikke.... Anonymous poster hash: a8c04...b5e Ja? Og med det mener du? Anonymous poster hash: 14bfb...a4a
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #19 Skrevet 5. mars 2014 Vel, nå har han jo innrømmet å ha skutt henne da.. Så spørsmålet er jo om det er overlagt eller ikke....Anonymous poster hash: a8c04...b5e Ja? Og med det mener du? Anonymous poster hash: 14bfb...a4a Som sagt, om det var overlagt eller ikke. Anonymous poster hash: 7b60f...dcf
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #20 Skrevet 5. mars 2014 Vel, nå har han jo innrømmet å ha skutt henne da.. Så spørsmålet er jo om det er overlagt eller ikke....Anonymous poster hash: a8c04...b5e Ja? Og med det mener du? Anonymous poster hash: 14bfb...a4a Som sagt, om det var overlagt eller ikke. Anonymous poster hash: 7b60f...dcf Ok, smør på flesk altså! Anonymous poster hash: 14bfb...a4a
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #21 Skrevet 5. mars 2014 Vel, nå har han jo innrømmet å ha skutt henne da.. Så spørsmålet er jo om det er overlagt eller ikke....Anonymous poster hash: a8c04...b5e Ja? Og med det mener du? Anonymous poster hash: 14bfb...a4a Som sagt, om det var overlagt eller ikke. Anonymous poster hash: 7b60f...dcf Ok, smør på flesk altså! Anonymous poster hash: 14bfb...a4a Hæh? ANER du hva du snakker om? For det gjør ikke jeg. Vet du ikke hva overlagt betyr? Anonymous poster hash: 713ff...e6f
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #22 Skrevet 5. mars 2014 Vel, nå har han jo innrømmet å ha skutt henne da.. Så spørsmålet er jo om det er overlagt eller ikke....Anonymous poster hash: a8c04...b5e Ja? Og med det mener du? Anonymous poster hash: 14bfb...a4a Som sagt, om det var overlagt eller ikke. Anonymous poster hash: 7b60f...dcf Ok, smør på flesk altså! Anonymous poster hash: 14bfb...a4a Hæh? ANER du hva du snakker om? For det gjør ikke jeg. Vet du ikke hva overlagt betyr? Anonymous poster hash: 713ff...e6f Ja, jeg vet hva overlagt betyr. Men jeg forstår ennå ikke hvorfor du presiserer det. At han faktisk har skutt henne. Alle vet jo det, det er vel ingen som ikke har fått det med seg at det var han som skjøt! Jeg lurer på om folk tror at det var overlagt eller ei. Anonymous poster hash: 14bfb...a4a
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #23 Skrevet 5. mars 2014 Jeg tror ikke han hadde planlagt å skyte henne, men har sikkert skutt henne i et sinnsvakt tilstand. Krangel eller dop. Derimot tror jeg oppriktig at han angrer og vil få leve med dette resten av livet - det er nok en verre straffe enn fengsel. Anonymous poster hash: 650f3...e45
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå