Gå til innhold

Hva tror du? Er "blade runner" skyldig?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller er historien om ran sann?



Anonymous poster hash: 72164...9b2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det relevante er kva som kan bevisast, ikkje kva ein trur.

Skrevet

Tror ikke han er skyldig

 

Anonymous poster hash: 487c4...dbf

Skrevet

Skyldig.



Anonymous poster hash: b51c0...b75
Skrevet

Skyldig tror nok jeg også! 

Skrevet

Det tror jeg vi bedre skal overlate til retten å avgjøre.De kan vurdere alle bevis. Det kan ikke vi.



Anonymous poster hash: 27b86...2bf
Skrevet

Vel vel. Viss eg høyrde lyder på badet om natta, haddeeg nok kikka bort på sida mi i senga før eg konkluderte med at det var innbruddstjuvar. I det minste hadde eg slutta å skyta då kjærasten min skreik etter å ha blitt truffe- ikkje skutt tre gongar til.

 

Heilt utruleg sak.

Skrevet

Det relevante er kva som kan bevisast, ikkje kva ein trur.

Frk skinnhellig..

 

Anonymous poster hash: e4491...6e9

Skrevet

Det relevante er kva som kan bevisast, ikkje kva ein trur.

 

Jeg lurte på hva du/dere tror. Ikke hva som kan bevises eller ei.

 

Anonymous poster hash: 14bfb...a4a

Skrevet

 

Det tror jeg vi bedre skal overlate til retten å avgjøre.De kan vurdere alle bevis. Det kan ikke vi.

 

Anonymous poster hash: 27b86...2bf

 

 

Jeg er ikke ute etter noen dom. Jeg lurer på hva folk tror! Retten skal vite, jeg kan tro!

 

Anonymous poster hash: 14bfb...a4a

Skrevet

 

 

 

Det tror jeg vi bedre skal overlate til retten å avgjøre.De kan vurdere alle bevis. Det kan ikke vi.

 

Anonymous poster hash: 27b86...2bf

 

Jeg er ikke ute etter noen dom. Jeg lurer på hva folk tror! Retten skal vite, jeg kan tro!

 

Anonymous poster hash: 14bfb...a4a

Folka her inne skjønner rett og slett ikke hva du ber om :-P

 

Anonymous poster hash: e4491...6e9

Skrevet

Vel, nå har han jo innrømmet å ha skutt henne da.. Så spørsmålet er jo om det er overlagt eller ikke....

 

Anonymous poster hash: a8c04...b5e

Skrevet

Eg trur ikkje han er skuldeg, eg trur på at han trudde det var innbrott. Slikt skjer når ein kan bruke våpen til å forsvare seg... Glad det ikkje er slik i Noreg

 

Anonymous poster hash: e9b27...13b

Skrevet

 

 

 

Det tror jeg vi bedre skal overlate til retten å avgjøre.De kan vurdere alle bevis. Det kan ikke vi.

 

Anonymous poster hash: 27b86...2bf

Jeg er ikke ute etter noen dom. Jeg lurer på hva folk tror! Retten skal vite, jeg kan tro!

 

Anonymous poster hash: 14bfb...a4a

Folka her inne skjønner rett og slett ikke hva du ber om :-P

 

Anonymous poster hash: e4491...6e9

 

 

Nei, kanskje spørsmålet var for komplisert? 

 

Anonymous poster hash: 14bfb...a4a

Skrevet

Vel, nå har han jo innrømmet å ha skutt henne da.. Så spørsmålet er jo om det er overlagt eller ikke....

 

Anonymous poster hash: a8c04...b5e

 

Ja? Og med det mener du?

 

Anonymous poster hash: 14bfb...a4a

Skrevet

 

Vel, nå har han jo innrømmet å ha skutt henne da.. Så spørsmålet er jo om det er overlagt eller ikke....Anonymous poster hash: a8c04...b5e

 Ja? Og med det mener du? Anonymous poster hash: 14bfb...a4a

Som sagt, om det var overlagt eller ikke.

 

Anonymous poster hash: 7b60f...dcf

Skrevet

 

 

Vel, nå har han jo innrømmet å ha skutt henne da.. Så spørsmålet er jo om det er overlagt eller ikke....Anonymous poster hash: a8c04...b5e

 Ja? Og med det mener du? Anonymous poster hash: 14bfb...a4a

Som sagt, om det var overlagt eller ikke.

 

Anonymous poster hash: 7b60f...dcf

 

 

Ok, smør på flesk altså!

 

Anonymous poster hash: 14bfb...a4a

Skrevet

 

 

 

 

Vel, nå har han jo innrømmet å ha skutt henne da.. Så spørsmålet er jo om det er overlagt eller ikke....Anonymous poster hash: a8c04...b5e

Ja? Og med det mener du? Anonymous poster hash: 14bfb...a4a
Som sagt, om det var overlagt eller ikke.

 

Anonymous poster hash: 7b60f...dcf

Ok, smør på flesk altså!

 

Anonymous poster hash: 14bfb...a4a

Hæh? ANER du hva du snakker om? For det gjør ikke jeg. Vet du ikke hva overlagt betyr?

 

Anonymous poster hash: 713ff...e6f

Skrevet

 

 

 

 

Vel, nå har han jo innrømmet å ha skutt henne da.. Så spørsmålet er jo om det er overlagt eller ikke....Anonymous poster hash: a8c04...b5e

Ja? Og med det mener du? Anonymous poster hash: 14bfb...a4a
Som sagt, om det var overlagt eller ikke.

 

Anonymous poster hash: 7b60f...dcf

Ok, smør på flesk altså!

 

Anonymous poster hash: 14bfb...a4a

Hæh? ANER du hva du snakker om? For det gjør ikke jeg. Vet du ikke hva overlagt betyr?

 

Anonymous poster hash: 713ff...e6f

 

 

Ja, jeg vet hva overlagt betyr. Men jeg forstår ennå ikke hvorfor du presiserer det. At han faktisk har skutt henne. Alle vet jo det, det er vel ingen som ikke har fått det med seg at det var han som skjøt! Jeg lurer på om folk tror at det var overlagt eller ei. 

 

Anonymous poster hash: 14bfb...a4a

Skrevet

Jeg tror ikke han hadde planlagt å skyte henne, men har sikkert skutt henne i et sinnsvakt tilstand. Krangel eller dop. Derimot tror jeg oppriktig at han angrer og vil få leve med dette resten av livet - det er nok en verre straffe enn fengsel.



Anonymous poster hash: 650f3...e45

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...