Gjest Helle_Høygir Skrevet 5. mars 2014 #1 Skrevet 5. mars 2014 Etter å ha hatt en god og lang pause fra migrene, så kom den jaggu tilbake idag tidlig. Det setter et visst preg på dagen når du må leite etter medisin før du har kommet deg på transporten til jobben. Enda godt jeg er føre var og alltid har pastiller med meg, men hadde jo håpet å slippe de på en stund til. Det er vel kanskje det eneste gravidegodet jeg har hatt - migrenepause.. Men så fikk jeg jo kronisk svangerskapshodepine sist gang og følte jeg hadde fylt min hodepine kvote for en ganske god stund når man har hatt skallebank 24/7 i 8 måneder.. Kunne dratt hjem, men får man ro og hvile med en unge som blir som en liten vilter valp bare vi aner essensen av mamma i nærheten? Den ungen har en mammaradar som er hypersensitiv - burde nesten leid ut til militære eller slikt for det er fint lite som slipper fordi "the all seeing eye" Dritt, drittere, drittest akkurat nå
moota m storebror&lillebror Skrevet 5. mars 2014 #4 Skrevet 5. mars 2014 Migrene suger! Har migrene fra en annen verden idag og tablettene tar det ikke. Det er liksom takken for at jeg har fått god noen uker uten.. God bedring! Håper det gir seg snart
Gjest Helle_Høygir Skrevet 5. mars 2014 #5 Skrevet 5. mars 2014 Migrene er noe forbanna herk egentlig. Det ser ut som tabletten har gjort noe hvertfall, men jeg kan ikke ta mer enn 2 i døgnet av den, så må bare se an. Vanligvis smeller jeg en slik på panna når ondter melder seg, men hadde ikke i veska nå (typisk) http://www.amazon.com/Kool-Soothe-Migraine-Cooling-Strips/dp/B000KU954M/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1394012998&sr=8-1&keywords=kool%27n%27soothe Og et lite hat mot den norske importøren som ikke ville ta de inn mer er på sin plass.. Enda godt de er små, så jeg pleier å tømme alle boots jeg finner på min vei når jeg er i england og line kofferten min hehe. Og derfor kan jeg ikke ha små nusselige vesker; her må det forberedes til alle eventualiteter, så i teorien er jeg et lite vandrende miniapotek Og tusen takk forresten
Gjest Jigglewiggle Skrevet 5. mars 2014 #9 Skrevet 5. mars 2014 God bedring! Måtte ta en zomig selv i dag, bare synd jeg blir uendelig kvalm og skjelven og det forsvinner ikke uansett hva jeg tar
Gjest Helle_Høygir Skrevet 6. mars 2014 #10 Skrevet 6. mars 2014 Jeg måtte bytte medisin; ble så dårlig av den første at jeg nesten heller tok et anfall enn å ta tabletten. Nå tar jeg maxalt smeltetablett og selv om det er altfor mye xylitol i den, så går det greit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå