Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #2 Skrevet 5. mars 2014 19 mars! Anonymous poster hash: 081ae...532
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #3 Skrevet 5. mars 2014 Kan du ikke bare regne det ut selv? Det tar kanskje ett minutt Anonymous poster hash: c557f...bea
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #4 Skrevet 5. mars 2014 Kan du ikke bare regne det ut selv? Det tar kanskje ett minutt Anonymous poster hash: c557f...bea Jeg vet ikke hvordan? Anonymous poster hash: 113e9...156
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #5 Skrevet 5. mars 2014 Kan du ikke bare regne det ut selv? Det tar kanskje ett minutt Anonymous poster hash: c557f...bea Jeg vet ikke hvordan? Anonymous poster hash: 113e9...156 Om du ikke kan det selv, er det en kjempefin kalkulator på Skatteetaten.no. Skatteberegning 2013 må du velge. Jeg har slitt med å åpne den i det siste, men før har jeg brukt den masse. Bare fyll inn de få tallene du har som er relevant for deg. Resten skal stå åpent. Anonymous poster hash: c557f...bea
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #6 Skrevet 5. mars 2014 Kan du ikke bare regne det ut selv? Det tar kanskje ett minutt Anonymous poster hash: c557f...bea Jeg vet ikke hvordan? Anonymous poster hash: 113e9...156 Om du ikke kan det selv, er det en kjempefin kalkulator på Skatteetaten.no. Skatteberegning 2013 må du velge. Jeg har slitt med å åpne den i det siste, men før har jeg brukt den masse. Bare fyll inn de få tallene du har som er relevant for deg. Resten skal stå åpent. Anonymous poster hash: c557f...bea "de få tallene" *humrer* Jeg er god i matematikk og har hatt deltidsjobb i et regnskapsfirma da jeg var yngre, men jeg har gitt helt opp å regne dette ut selv. Altså, jeg har en viss ide om omtrent hvor vi ligger, men absolutt ikke nøyaktig. Ikke alle har bare noen få tall å fylle ut, noen har maaaaaange! Anonymous poster hash: e4a79...11f
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #7 Skrevet 5. mars 2014 Kan du ikke bare regne det ut selv? Det tar kanskje ett minutt Anonymous poster hash: c557f...bea Jeg vet ikke hvordan? Anonymous poster hash: 113e9...156 Om du ikke kan det selv, er det en kjempefin kalkulator på Skatteetaten.no. Skatteberegning 2013 må du velge. Jeg har slitt med å åpne den i det siste, men før har jeg brukt den masse. Bare fyll inn de få tallene du har som er relevant for deg. Resten skal stå åpent. Anonymous poster hash: c557f...bea "de få tallene" *humrer* Jeg er god i matematikk og har hatt deltidsjobb i et regnskapsfirma da jeg var yngre, men jeg har gitt helt opp å regne dette ut selv. Altså, jeg har en viss ide om omtrent hvor vi ligger, men absolutt ikke nøyaktig. Ikke alle har bare noen få tall å fylle ut, noen har maaaaaange! Anonymous poster hash: e4a79...11f Det er svært få som har mange tall.. Jeg jobber med selvangivelser og fyller de ut for andre. Det verste jeg opplever er 10-12 felter som er utfylt.. De fleste har 5-6. Ifht antall felter som er der, så er det ikke akkurat mye. At man må slå sammen flere tall i en kolonne er nå så, men det er ikke det jeg mener. Anonymous poster hash: c557f...bea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå