Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #1 Skrevet 5. mars 2014 Har dere prøvd ringtesten? Den med ring som henger i ett hårstrå over håndleddet? Går den i sirkel blir det jente, fram og tilbake er gutt... Har prøvd denne nå.. Viser jente, gutt, gutt . Det er akkurat det vi har.. ( vurderer Nr fire) SÅ.. Er det en god pause, så begynte ringen på nytt.. Først i sirkel og så direkte til fram og tilbake.... Noen som har opplevd det? Kan det bety tvillinger en gang i framtiden? Og ja, jeg vet sånne tester ikke er til å stole på, men gøy for moro skyld!! Hva viser testen på deg? Stemmer det? Anonymous poster hash: bf516...b0e
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #2 Skrevet 5. mars 2014 Ringtesten viste jente og gutt. Ble to gutter;) Anonymous poster hash: fa10e...8d3
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #3 Skrevet 5. mars 2014 Tror det kommer litt ann på hvem som utfører den også. Det stemmer hittil på meg, hun som tok den sa jente, et liv som ble for kort, gutt gutt. Jeg har nå jente og gutt og imellomdem en sa. Og jjeg tror vi får gutt neste gang vi blir gravid pga denne testen;) Hun tok testen på meg etter sa og før gutten. Anonymous poster hash: fb501...c3d
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #4 Skrevet 5. mars 2014 Nei, stemte ikke her. Anonymous poster hash: 7c090...795
smet Skrevet 5. mars 2014 #5 Skrevet 5. mars 2014 Testen sa jente, jente, gutt. Vi har to gutter og ikkje tenkt å få fleire..
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #6 Skrevet 5. mars 2014 Første viste jente, det ble jente (sirklet over magen) Andre viste gutt, det ble gutt (pendlet over magen) Tredje viste jente, og på ultralyd ser det ut til at det kan bli jente, men ikke helt sikkert ennå (sirklet over magen) Anonymous poster hash: 03534...e32
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #7 Skrevet 5. mars 2014 Gutt, gutt, jente. Stemte på en prikk. Prøvde den på pappa, han har mange barn og det stemte med alle sammen Anonymous poster hash: e3ea6...e98
Monajenten Skrevet 5. mars 2014 #8 Skrevet 5. mars 2014 Flere som har tatt den på meg og den har vist jente - gutt - gutt - jente alle gangene. Jeg har jente - gutt - gutt og hadde en veldig sterk tvillingfølelse sist. Var på privat ul i uke 11 som viste ett barn men jeg slo meg ikke til ro med det. På ordinær ul viste det seg at jeg hadde to morkaker. Mistet aldri men var sannsynligvis en som bare ikke ble noe. Kanskje det var jenten? Jeg vet ikke Planlegger ikke flere barn.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #9 Skrevet 5. mars 2014 Egentlig fascinerende test... Stemmer på veldig mange. Alle jeg kjenner som har prøvd,så stemmer det nøyaktig. Rart når ringen går direkte over fra sirkel til pendling uten pause... (Har ikke noe imot evt tvillinger en gang i tiden) HI Anonymous poster hash: bf516...b0e
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #10 Skrevet 5. mars 2014 Finnes vel to ringtester En som tas over magen når man er gravid som bare gjelder for det barnet og en som tas over håndleddet? Den jeg tok var over håndleddet Anonymous poster hash: fb501...c3d
Monajenten Skrevet 5. mars 2014 #11 Skrevet 5. mars 2014 Egentlig fascinerende test... Stemmer på veldig mange. Alle jeg kjenner som har prøvd,så stemmer det nøyaktig. Rart når ringen går direkte over fra sirkel til pendling uten pause... (Har ikke noe imot evt tvillinger en gang i tiden) HI Anonymous poster hash: bf516...b0e Sånn var det på meg også på de to siste, altså gutt og jente. Så kanskje stemte det med at jeg egentlig skulle hatt to. Er ikke gravid nå ihvertfall hehe Ønsket meg tvillinger jeg også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå