Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ga noen blomster fra hagen til en eldre nabo i går, helt tilfeldig. Det viste seg at hun hadde mistet sin svigersønn dagen i forveien, så hun lyste opp og ble virkelig glad. I dag da jeg kom ut sto det en fin potte med gamle klosterklokker på trappa, pluss invitasjon til hagelagets foredrag om blomster fra oldemors hage:-)

Det regner og blåser, men lukter definitivt vår. Vært våken og hørt på fuglene før vi måtte stå opp(de synger jo noe så inni granskævven om morgenen!)

Brukte gavekort på dyre kremer i går, så i dag føles ansiktet ut som en nypolert barnerumpe - en deilig luksusfølelse! 

Og sist men ikke minst Den Evige Elsk : KAFFE!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

- nydelig bukett snøklokker fra vesla

- solgløtt

- ferdig med ukeshandling

PS amandine: tur til din by siste dag i mars

Skrevet

- nydelig bukett snøklokker fra vesla

- solgløtt

- ferdig med ukeshandling

PS amandine: tur til din by siste dag i mars

KULT! Skriver i kalender! 

Skrevet

Tenker det ga en god følelse Amandine :)

Elsk:

Fikk sove til kl.9 idag.

Mannen reiser og alt går tilbake til normalen.

Besøk av ei venninne litt senere.

Den nye maskinen er på vei og kommer i ettermiddag.

Hat:

Migrene fra he.....

Mannen reiser og alt går tilbake til normalen.

Den nye maskinen kommer idag og jeg får ikke se og prøve før tidligst fredag.

Gjest xxxxxxxxx1
Skrevet

Den fine, lille babyen min som sover oppå pappaen sin

Stillhet

Medisiner

Usikker på om det er hat, men fikk plutselig for meg at jeg trengte ny hårfarge i går. Veldig usikker på om jeg egentlig trengte ny hårfarge etter å ha sett resultatet.

Skrevet

Stillhet

Medisiner

Usikker på om det er hat, men fikk plutselig for meg at jeg trengte ny hårfarge i går. Veldig usikker på om jeg egentlig trengte ny hårfarge etter å ha sett resultatet.

Gratulerer så veldig masse, Siklis!

Skrevet

Stillhet

Medisiner

Ååååååh, gratulerer med baby!!  :strix:

Skrevet

Hurra! Gratulerer Siklis! Da noteres sporenstreks en ELSK til: 

Siklis sin  nye baby!!

Skrevet

Åh, babyelsk! Gratulerer Siklerotte :)

Skrevet

Gratulere så masse med baby siklerotte :D :D   Stor elsk! :D

Skrevet

Baby!!!! Jippi!

Gratulerer!

Skrevet

Gratulerer så mye Siklerotte :)

Årets elsk: hjemme igjen fra sykehuset og kvitt meningokokk-helvete!!!

Skrevet

Ny baby!!!

Hurra og gratulerer til Siklis!!!

Skrevet

Oi! Gratulerer, og send sporenstreks over neste kølapp, for jeg vil også snuse baby!

Her ble det en sjekk i dag, men det er visst ikke noe på gang. Alt står ellers bra til da, så den sjekken går liksom ikke inn i kategori elsk, eller hat i dag. Bare kategori "sånn er det."

Det ligger litt elsk i at mannen har tatt syk barnepasser-dag, for å ta vare på sin kone. Selv om kona ikke feiler mer enn vond rygg og stivt bekken etter en lang kjøretur. ;)

Skrevet

Stillhet

Medisiner

Gratulerer så mye :)

Gjest xxxxxxxxx1
Skrevet

Oi! Gratulerer, og send sporenstreks over neste kølapp, for jeg vil også snuse baby!

Her ble det en sjekk i dag, men det er visst ikke noe på gang. Alt står ellers bra til da, så den sjekken går liksom ikke inn i kategori elsk, eller hat i dag. Bare kategori "sånn er det."

Det ligger litt elsk i at mannen har tatt syk barnepasser-dag, for å ta vare på sin kone. Selv om kona ikke feiler mer enn vond rygg og stivt bekken etter en lang kjøretur. ;)

Håper det blir din tur snart!

Gjest xxxxxxxxx1
Skrevet

Så hyggelig med gratulasjoner, tusen takk! Hun er en veldig stor elsk! :)

Skrevet

Ingen når Siklerottes elsk til knærne :) en splitterny baby løfter elsk til uante høyder. Gratulerer! (Og masse, masse lykke til, Musemor. Uansett er det ikke lenge til du får hilse på)

Her er dagens elsk verdens gladeste halvtannetåring. Å være mamma er null stress når det smiles og tøyses nærmest hele dagen. For ikke å snakke om små lubne armer som knusekoser og verdens våteste suss.

Onsdagshat er at mannen er langt borte og ikke kommer hjem som planlagt til helgen :( helger alene er stusselig. For ikke å snakke om at jeg vil sove frempå snart. Jeg er ikke laget for å stå opp kl 06 mange dager på rad.

Gjest Jigglewiggle
Skrevet

Så hyggelig med gratulasjoner, tusen takk! Hun er en veldig stor elsk! :)

Gratulerer så mye med siklebaby ❤️ :)

Hipp hipp hurra! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...