Gå til innhold

Synes du du er bedre enn noen andre? U/t

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymous poster hash: d253d...586

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det politisk korrekte svaret: Nei, selvsagt ikke.

Det helt ærlige svaret: Ja, egentlig ;) Ikke bedre enn alle andre, og helt klart dårligere enn en del også, men bedre enn noen.

Anonymous poster hash: 25b65...b30
Skrevet

Hva legger du i det?

Jeg synes jeg har bedre holdninger enn frøken X. Jeg stjeler ikke, jeg utnytter ikke andre for alt det er verd, jeg jobber i steden for å snylte på staten.

Er jeg bedre enn frøken X? Ja, jeg synes det.

Hun synes sikkert at hun er bedre enn meg, fordi hun er livligere, mer sosial og mer utadvendt. 

Anonymous poster hash: 9692c...b57
Skrevet

Ja, jeg er bedre enn noen, verre en andre og av og til bare misforstått!!

En du Hi, er du bedre enn meg? Naboen? Venninen? Barnas lekekamerater?

Anonymous poster hash: 51557...bc3
Skrevet

Jeg synes jeg er bedre enn dama som prøvde å stjele mannen min fra meg. Som satt ut rykteflom på bygda og løy ham huden full med masse info om meg som ikke stemte. Hun fortalte til ham at jeg var utro etter noter, at jeg baksnakket henne (kjenner ikke dama en gang, har sett henne 2 ganger i hele mitt liv), at jeg for mange år siden stjal noe fra henne og så videre. Dama gikk bevisst i 8 måneder og prøvde å ødelegge ekteskapet mitt, og klarte det nesten. Så ja, jeg synes at jeg er bedre enn henne. Jeg er også bedre enn eksen som slo meg gjentatte ganger uprovosert.

Anonymous poster hash: 920a6...656
Skrevet

Jeg vet ikke om jeg er bedre enn andre. Svaret er sikkert at jeg er bedre på enkelte områder, og at andre er bedre enn meg på andre områder.

Jeg er ikke så opptatt av å sammenligne meg med andre. Jeg er opptatt av at jeg skal være så bra som jeg kan på alle områder i livet, og at når jeg gjør så godt jeg kan, så er jeg god nok.

Anonymous poster hash: 407dd...e35
Skrevet

Helt ærlig, ja. Jeg er bedre enn de fleste.

Anonymous poster hash: f4a23...47e

Skrevet

Jeg tenker likt som første svarte: det korrekte er jo å svare NEI, men sånn helt ærlig så syns jeg jo at jeg er bedre enn mange andre på mye. Høyere moral, tar bedre valg, osv. Men selvsagt ikke bedre enn alle.

HI

Anonymous poster hash: d253d...586

Skrevet

Ja, på mange område. På andre områfe er eg dårlegare.

Skrevet

Jeg syns jeg er bedre en noen ja. Men har erfart at de som spiller ett skittent spill er de som vinner uansett.

Anonymous poster hash: 556f6...72c

Skrevet

Må innrømme at ja, det syns jeg! Ikke alle selvfølgelig, men bedre enn mange. Jeg tenker at det ikke er tilfeldig at jeg har havnet der jeg har i livet. Jeg har egentlig drømmelivet (selvsagt ikke helt rosenrødt, men så nære det går ann å komme tror jeg), og mye av det skyldes jo at jeg har vært smart, og tatt de rette valgene.

Selvfølgelig må jeg også ta i betraktning at jeg har arvet gode gener og har fått en god oppvekst, så forutsetningene for å bli et "bra" mennesket har jo absolutt vært sterkere til stedet enn for mange andre. 

Anonymous poster hash: 3b64b...34b
Skrevet

Jeg syns jeg er bedre en noen ja. Men har erfart at de som spiller ett skittent spill er de som vinner uansett.

Anonymous poster hash: 556f6...72c

Dessverre ja. Har en god venninne som har blitt bedratt av mannen sin, og hele bygda holder med elskerinna som har spilt skittent spill i årevis, prøvde bevisst å bli gravid med min venninnes mann (noe hun fortalte til alle, for å få ham til å forlate henne). Etter at de flyttet til en annen kommune begynte hun å terrorisere venninna mi med trusselmeldinger, at hun måtte "gi fra seg" mannen slik at han kunne leve lykkelig med henne, siden HUN planla å stifte familie og få barn med min venninnes mann (som hun lå med tre ganger på fylla). Min venninne anmeldte kjerringa til politiet, som selvfølgelig henla saken på grunn av manglende kapasitet. Likevel støtter hele hjembygda til venninna mi denne gale dama og synes min venninne er skikkelig kjiping. Heldigvis har de nå fått fred og ro på det nye stedet sitt og slipper å omgås gamle sambygdinger og denne dama.

Anonymous poster hash: 920a6...656

Skrevet

Ja, absolutt.

Anonymous poster hash: 243a8...e04
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Selvsagt. Jeg kjenner så mye dumme folk at det skal godt gjøres å ikke være bedre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...