Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #1 Skrevet 5. mars 2014 Var på 3D UL igår i uke 34+2, og han målte babyen til å være ca 35+2 altså en uke lengre på vei enn den ordinære ultralyden visste. Vært på 3 ultralyder i sva.skapet og har fått samme termin på 3D og tidlig ultralyd, to ganger. Dette vil vel kanskje ikke ha noe å si, eller..? Han har helt nye ultralydapparater sa han. Skal nevne det for jordmor i neste uke. Tenker om det vil ha noe å si ift evt igangsettelse. Anonymous poster hash: 41841...378
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #2 Skrevet 5. mars 2014 Du har nok ikke feil termin. Bare en unge som er større enn snittet. Anonymous poster hash: ce722...ca1
Galskapens overhode Skrevet 5. mars 2014 #3 Skrevet 5. mars 2014 Termin endres ikke etter det ordinære ultralyden. Jeg ble ved 3 ultralyder satt til termindato lik menstermin. Når jeg kom til ordinær UL hjalp det ikke hvor mange jeg hadde vært på.. Jeg ble satt to uker tilbake og det endret de aldri på selv om barnet vokste seg større enn det ordinær ULtermin tilsa.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #4 Skrevet 5. mars 2014 Jeg har fått to barn, og mener selv av jeg har fått feil termin på ordinær ultralyd begge gangene. Tidlig ultralyd (privat) og mens termin har samsvart. Og så begge gangene ble jeg flyttet 2 uker tilbake på ordinær ultralyd. Begge barna er født to uker før termin gitt ved ordinær ultralyd (altså ca rett på mens termin / tidlig ultralyd termin) og de var ca 4 kg begge to. Ble snytt for to uker permisjon begge gangene, veldig kjedelig. Og orker ikke tenke på hvor store barn jeg hadde fått dersom jeg gikk til den terminen de gav meg, pluss overtid.. Kunne risikerte å vært gravid i 4 uker til når barnet allerede var 4kg.. Anonymous poster hash: f17ed...a0b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå