Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #1 Skrevet 5. mars 2014 Får litt vondt av henne... Hun har virkelig ikke noe der inne å gjøre... Hun ble jo utpekt som jumboen av gutta med èn gang... Og det at TV3 lager en intro med henne i en playboy bunny drakt må jo være ironi?!?! Sikkert en søt jente personlighetsmessig og alt det der, men hun har da virkelig ingenting der inne og gjøre.. Gjelder flere da.. Vanligvis caster de folk med utseende uten hjerne, i år tror jeg de har castet folk som mangler begge delene... Anonymous poster hash: 19442...de5
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #2 Skrevet 5. mars 2014 Hva betyr jumboen? Anonymous poster hash: 9639c...c95
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #3 Skrevet 5. mars 2014 Denne tråden har jeg ventet på helt siden jeg så henne på Paradise... Merklig nok virker det som den eneste som ikke har fått med seg at hun ikke er en supermodell er henne selv.. Uansett, så er det ikke pent å dømme noen bare på utseende ei heller snakke nedlatende om det på et internettforum... And the OoosssKKkar, Osskkkaaar, Osssskkkars go to... Anonymous poster hash: 8b85e...995
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #4 Skrevet 5. mars 2014 En ting skal hun ha, og det er at på tross av hudproblemer så har hun selvtillitt. Det synes jeg er positivt 😊 Men himmel og hav for et pute-tv 😝 Anonymous poster hash: 407be...5a2
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #5 Skrevet 5. mars 2014 Altså...nå må dere slutte å være så negative til Simone. Er hun verre enn noen av de andre jentene? Nei. Men hun er ikke like pen og tynn...så derfor er det henne dere kritiserer...? Jeg synes faktisk at det er veldig, veldig positivt at hun er med i programmet, nettopp fordi hun ser normal ut. Nettopp fordi det viser at du trenger ikke være blond, slank og perfekt for å komme på tv. Nettopp fordi det viser at du kan ha det skøy og gjøre hva du vil selv om du ikke er billedskjønn. Slike forbilder vil jeg at mine barn skal ha!!! Altså ikke nødvendigvis at de skal ha realitydeltakere til forbilde, ikke noe godt forbilde å være teit akkurat hehe, men at du ikke skal la deg styre av utseendet. Heller simone enn endel andre babes:) Basta bom. Måtte bare få det ut. Anonymous poster hash: 20263...c23
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #6 Skrevet 5. mars 2014 Skrev litt fort der. Ser jo at dere ikke kaster dritt om henne, men var en annen tråd her der hun fikk gjennomgå skikkelig. Men HI, HVORFOR har ikke simone noe å gjøre på paradise egentlig? Kvinner er kvinner verst. Blir så kvalm av det. Vi burde støtte alle kvinner som går mot strømmen og tror på seg selv. Anonymous poster hash: 20263...c23
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #7 Skrevet 5. mars 2014 Jeg synes hun er råtøff som stiller opp slik. På den annen side, hun ser ut som hun får pigmentforandringer pga aknen(mørke flekker) det får jeg, og da hadde jeg ikke frivillig lagt meg i sola over tid. Blir bare verre, og tar årevis å bli kvitt flekkene (kan bleke da, men ikke alle som gjør det) Anonymous poster hash: 2d553...31e
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #8 Skrevet 5. mars 2014 Skrev litt fort der. Ser jo at dere ikke kaster dritt om henne, men var en annen tråd her der hun fikk gjennomgå skikkelig. Men HI, HVORFOR har ikke simone noe å gjøre på paradise egentlig? Kvinner er kvinner verst. Blir så kvalm av det. Vi burde støtte alle kvinner som går mot strømmen og tror på seg selv.Anonymous poster hash: 20263...c23 Hvorfor hun ikke har noe på paradise å gjøre? Fordi hun ikke er pen! Konseptet på paradise har pleid å være vakre, dumme mennesker som samles under et tak for å feste og ha sex. Anonymous poster hash: b106c...e0c
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #9 Skrevet 5. mars 2014 Ingen har noe på Paradise å gjøre. Anonymous poster hash: 547fd...a1f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå