Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #1 Skrevet 5. mars 2014 Jeg har to dyre Høie juniordyner (kostet nesten 2000 pr stk som nye, er to år gamle) som jeg ikke har brukt for lenger. Er dette noe man får solgt, jeg renser dem selvsagt i forkant, eller er det bare å kvitte seg med? Anonymous poster hash: 86fe9...691
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #2 Skrevet 5. mars 2014 Æsj, kast dem! Anonymous poster hash: e4245...0fd
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #3 Skrevet 5. mars 2014 Æsj, kast dem! Bare æsj, altså? Selv som nyrenset? Anonymous poster hash: 86fe9...691
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #4 Skrevet 5. mars 2014 Du får sikkert solgt dem om prisen er billig. Folk kjøper jo madrasser så hvorfor ikke dyner... Trenger de renses, kan man ikke bare vaske de i vaskemaskinen? Anonymous poster hash: 18e4f...167
Cruella De Vil Skrevet 5. mars 2014 #5 Skrevet 5. mars 2014 Jeg tror du får solgt dem, men du må nok legge deg godt under halv pris. Hvis du ikke får solgt dem, må du i hvert fall ikke kaste dem, som noen over antyder - gi dem i så fall til fretex eller noen som kan trenge dem.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #6 Skrevet 5. mars 2014 Men hvis de må renses, og de må prisen veldig billig for å få solgt dem, går vel nesten vinninga opp i spinninga? Jeg ville ikke kjøpt brukte dyner, både fordi jeg synes det høres ekkelt ut, og pga økt sjanse for krybbedød (hvis det er babydyner). Men har sett dyner avertert på face, så du kan jo prøve! Anonymous poster hash: ec3dd...2fa
Cruella De Vil Skrevet 5. mars 2014 #7 Skrevet 5. mars 2014 Men hvis de må renses, og de må prisen veldig billig for å få solgt dem, går vel nesten vinninga opp i spinninga? Jeg ville ikke kjøpt brukte dyner, både fordi jeg synes det høres ekkelt ut, og pga økt sjanse for krybbedød (hvis det er babydyner). Men har sett dyner avertert på face, så du kan jo prøve! Anonymous poster hash: ec3dd...2fa Det holder vel å vaske dem i maskin? Jeg gjør i hvert fall det med mine dyner (f.eks. ved tisseuhell).
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #8 Skrevet 5. mars 2014 Du får sikkertsolgt dem for 50 kr. Anonymous poster hash: d1618...403
soleia Skrevet 5. mars 2014 #9 Skrevet 5. mars 2014 Eg kjøper heller billegare nye dyner, men folk er forskjellige. Eg vaskar dynene i maskin, og har tenkt å sende dei med hjelpesending til utlandet. Dvs den minste babydyna har eg delt i to, og har blitt til fine dyner i dokkeseng og dokkevogn.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #10 Skrevet 5. mars 2014 Se på vaskelappen om de kan vaskes i maskin. Er det dundyner? Jeg tror helt sikkert du kan få noen kroner for dem. Jeg kjøpte brukt dundyne til mitt barn. Betalte litt under halv pris pluss at jeg fikk med noen dynetrekk. Om det ikke er dun får du sikkert også solgt dem : ) Lykke til : ) Anonymous poster hash: 1de92...443
Sokkedyret Skrevet 5. mars 2014 #11 Skrevet 5. mars 2014 Du får gjerne solgt de, folk kjøper så mye rart. Hadde selv aldri kjøpt brukte dyner!!
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #12 Skrevet 5. mars 2014 Alle dere som synes brukte dyner er ekkelt.. Hva tenker dere om å være på hotell? Og til HI, hvis ikke det er helt minste str da alle kjøper nytt, kan du sikkert vaske dem evt rense så du kan vise til kvitteringen og selge dem. De fleste av oss tror jeg sover på hotell eller hos andre mennesker i blant uten at vi synes dynene er ekle av den grunn. Sengetøyet skifter man jo! Anonymous poster hash: e2cf4...095
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå