Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Man står ikke utenfor soveromsvinduet og tuter kl 05.59 om morgenen.

Jeg driter i om det er midt i uka. Jeg vil sove!

Vrengte opp vinduet og hang ut og uttrykte min missnøye. Takke faan for at det var mørkt. Jeg sover i Eva's drakt og har desverre ikke struttepupper.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rapunzel, Rapunzel, slipp ned ditt lange.... bryst!? ;)

Kanskje han lærte noe. Eller kanskje det fristet til gjentakelse?

Skrevet

Tro meg, puppene dine hadde garantert gjort dagen hans  bedre uansett :) såpass at om det hadde vært lyst nok så hadde de helt og holdent kansellert kjefta.

Skrevet

Heia! Det er bare å trøkke til, Ziva! Å hvor jeg skulle ønske jeg bodde i ditt nabolag!

Skrevet

Heia! Det er bare å trøkke til, Ziva! Å hvor jeg skulle ønske jeg bodde i ditt nabolag!

Vi setter nesa mot deg en uke til sommeren. Liten og jeg skal ha ferie og nyte det byen har å by på. Mannen skal delta i konkuranse på dagtid.

Gjest Jigglewiggle
Skrevet

Jeg har faktisk gjort akkurat det samme, bare at klokka var nærmere 4 og de diskuterte høylytt hvem de skulle ringe og be på nachspiel.

Fy fader hvor sinna jeg var!

Gjest Helle_Høygir
Skrevet

Ah er det flere av de der Jigglewiggle? Jeg var nær å teste ut hvor god jeg er til å treffe på blink med biffkniver for endel år tilbake - sånn vekking gjør meg direkte mannevond

Skrevet

Dere skulle prøvd min leilighet et par sommerhelger! Bor i en av Oslos mest traffikerte voirs/nach gater, med soveromsvinduer ut mot gaten :angry:

Gjest Jigglewiggle
Skrevet

Ah er det flere av de der Jigglewiggle? Jeg var nær å teste ut hvor god jeg er til å treffe på blink med biffkniver for endel år tilbake - sånn vekking gjør meg direkte mannevond

Nå har vi naboer som elsker å synge karaoke, med vinduene åpne, til sent på natt... Og de er tonedøve hele gjengen :o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...