Gå til innhold

Fotballfrue gravid igjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke så veldig opptatt av fotballfrue altså, bare så dere vet det. Men jeg leser bloggen innimellom, og synes det er litt underholdene å lese kommentarfeltet noen ganger ;)

Så at ett par stykker hadde skrevet at hun er gravid i kommentarfeltet i går, men de er slettet igjen. Ble bare nysgjerrig, hva tror dere?

Anonymous poster hash: 30003...4e1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ho er for kroppsfiksert til det...

Anonymous poster hash: 52a1c...2a0
Skrevet

Ja det hadde vært no. Tror dessverre ikke det, var nok ikke så lett med vektopgang o.l. for ho så blir nok lenge til neste gang

Anonymous poster hash: 37ad3...812

Skrevet

Ingen som trodde hun skulle bli gravid når hun ble det med nelia heller. Men det ble hun. Og alle sa at alt kom til å endre seg, hverdagen og strekkmerker osv. Hun motbeviste det også. Rart hum sletter kommentarer om graviditet om det ikke er noe i de? Bedre å heller si at de venter et par år som hun har sagt før?

Hun har jo hatt lett svangerskap, lett fødsel og en behagelig sovebaby. Godt mulig hun er klar for en til:)

Anonymous poster hash: 84db3...ca3

Skrevet

Ingen som trodde hun skulle bli gravid når hun ble det med nelia heller. Men det ble hun. Og alle sa at alt kom til å endre seg, hverdagen og strekkmerker osv. Hun motbeviste det også. Rart hum sletter kommentarer om graviditet om det ikke er noe i de? Bedre å heller si at de venter et par år som hun har sagt før?

Hun har jo hatt lett svangerskap, lett fødsel og en behagelig sovebaby. Godt mulig hun er klar for en til:)

Du påstår at hverdagen ikke har endret seg?? Haha, se for en mammablogg det har blitt, da! Neila ditt, antrekk datt, babysko ditt, babyrom, babybad, amming, baby på tur... Baby baby baby.

Dette sier jeg generelt sett til alle kvinner: det at man har en rolig baby første gang behøver ikke å bety at nestemann blir noe i nærheten ;) men hvis man føler seg klar for en ettåring og nyfødt som viser seg å være en real skrikerunge og skikkelig utfordring på én gang, så kjør på!

Anonymous poster hash: 85603...f87

Skrevet

Du påstår at hverdagen ikke har endret seg?? Haha, se for en mammablogg det har blitt, da! Neila ditt, antrekk datt, babysko ditt, babyrom, babybad, amming, baby på tur... Baby baby baby.

Dette sier jeg generelt sett til alle kvinner: det at man har en rolig baby første gang behøver ikke å bety at nestemann blir noe i nærheten ;) men hvis man føler seg klar for en ettåring og nyfødt som viser seg å være en real skrikerunge og skikkelig utfordring på én gang, så kjør på!

Men virker som om hun koser seg og liker baby hverdagen.

Du trenger ikke fortelle meg at babyer kan være slitsomt, jeg har aldri hatt sove-barn.

Skrevet

Men virker som om hun koser seg og liker baby hverdagen.

Du trenger ikke fortelle meg at babyer kan være slitsomt, jeg har aldri hatt sove-barn.

Du burde ikke være så naiv og tro at det som kommer frem i bloggen er nyansert og den riktige hverdagen. Hun plukker kun ut det hun liker og fremstiller det fint og flott. Selvsagt har de vanskeligheter de og. Men ingen er interesserte i å lese om nattevåk eller skriking - det bryter med bloggen som skal være en blogg om fine ting og glam.

Skrevet

Så sint du er anonym ..f87

Skrevet

Sint? Er det ikke sant da? Når man driver en blogg så har man fordelen med at man kan fremstille alt perfekt. Hun skriver heller: "i dag har det vært en fantastisk dag med verdens beste unge! Se på denne nye Armani-bodyen til 3000 kroner!"enn "i natt har Nelia vært våken fem ganger og hun bæsjet så det sprutet oppover ryggen på den nye Armani-bodyen."

Det blir hva man gjør det til, og hun velger å fokusere på det bra ved tilværelsen og gjøre det perfekt.

Skrevet

Noen spådde et stunt fra fotballfrue her om dagen pga synkende lesertall. So here we go!

Anonymous poster hash: 0479c...f54

Skrevet

Sint? Er det ikke sant da? Når man driver en blogg så har man fordelen med at man kan fremstille alt perfekt. Hun skriver heller: "i dag har det vært en fantastisk dag med verdens beste unge! Se på denne nye Armani-bodyen til 3000 kroner!"enn "i natt har Nelia vært våken fem ganger og hun bæsjet så det sprutet oppover ryggen på den nye Armani-bodyen."

Det blir hva man gjør det til, og hun velger å fokusere på det bra ved tilværelsen og gjøre det perfekt.

Jo visst er det sant;) hun lever jo av dette, det perfekte hus, forhold, barn og liv. Ville jo vært rart om hun plutselig fikk et barn med noe som kunne ligne på dårlige sider. Og JEG mener ikke at det er riktig at det skal være sånn, men bloggen er et glanset magasin, ikke en reell dagbok. Så enig, det ville vært veldig naivt å ta alt for god fisk:)

Anonymous poster hash: e9c8d...a87

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...