Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #1 Skrevet 4. mars 2014 Som vet om jeg er gravid igjen? Har en følelse, men det har ikke slått ut på graviditetstesten enda. Anonymous poster hash: cfea2...625
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #2 Skrevet 5. mars 2014 ser ''mange''. mulig du ønsker sterkt å bli gravid. evt tatt flere tester. bare ha tolmodighet så blir du etterhvert : )ikke stress Anonymous poster hash: 0f3b9...1c8
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #3 Skrevet 5. mars 2014 Du har sikkert rett, jeg ønsker det veldig:) Har ikke tatt flere tester enn den ene. Håper "mange" betyr at jeg skal få mange barn;) Takk:) Anonymous poster hash: cfea2...625
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #4 Skrevet 5. mars 2014 Jeg så innlegget ditt i natt, men jeg ville ikke svare, for jeg ser dessverre en tom livmor akkurat nå. Når en livmor dirrer så intenst i lengsel, så ville jeg ikke svare før du skulle legge deg. Jeg vet jo ikke om jeg ser riktig, og ville ikke skuffe deg midt på natten. Jeg synes derimot jeg ser at du i dag virker mer innforstått med at det ikke blir noe denne gangen. Men jeg synes også jeg ser at det ikke er så lenge til før det skjer noe. Det er varmt og sol utenfor livmoren din når det endelig ligger et befruktet egg der. Anonymous poster hash: 62f50...61f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå