Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #1 Skrevet 4. mars 2014 Tilfeldigvis sto klesskapet til sambo åpent da jeg skulle legge meg en kveld, helt øverst lå et kamera jeg aldri hadde sett før. Jeg er da i skapet hans rett som det er, siden jeg vasker klærne i huset. Såklart ble jeg nysgjerrig da jeg finner et kamera i huset vårt som jeg aldri har sett, innpå lå bilder av at han knuller xen sin i ræva. Jeg spørte han om dette og han nekter for at han visste det var der, minnebrikken er tatt ut og han mener det skulle vært slettet for lenge siden. 4-5 bilder som lå der. Synest dette var veldig ubehagelig, vet ikke helt hva jeg skal tro men han var utrolig rolig til at det skylle vært løgn. :/ Tror dere han visste at det lå der? Kjenner hjernen min vil vrenge seg i alle vikler å forklare hvorfor han IKKE visste det. Anonymous poster hash: 0fc50...b5b
Preggie Skrevet 4. mars 2014 #2 Skrevet 4. mars 2014 Det høres litt usannsynlig ut... Hvor lenge er det siden han var sammen med eksen?
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #3 Skrevet 4. mars 2014 sommer/ høst 2011 ble det slutt hi Anonymous poster hash: 0fc50...b5b
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #4 Skrevet 4. mars 2014 Så han har hatt ett "hemmelig kamera" i snart tre år. Jeg hadde vært veldig mistenksom... Anonymous poster hash: d2736...6eb
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #5 Skrevet 4. mars 2014 Vi er gravide, hatt et fantastisk sexliv før dette. Men ting har dabbet litt av sidne jeg har slitt med bekkenet og han liker ikke at det er ¨tredjepart¨ i bildet. Synest det var ekstra ubehagelig at dette skulle dukke opp da jeg har begynt legge på meg og sexlivet ikke er på topp.. :/ Noe som igjen ikke gjør det mindre misstenksomt. HI Anonymous poster hash: 0fc50...b5b
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #6 Skrevet 4. mars 2014 Tror du han ville gjemt det i skapet når han vet du legger på plass klær der? Trur han hadde glemt det, ellers ville han funne bedre gjemme plass 😊 bare slett bildene Anonymous poster hash: 584bf...6d0
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #7 Skrevet 4. mars 2014 Bruker det ikke å være mulig å se datoen på slike bilder, da? Anonymous poster hash: cefdf...c3b
moota m storebror&lillebror Skrevet 4. mars 2014 #8 Skrevet 4. mars 2014 Han hadde vel gjemt det bedre om han visste om det. At han sannsynligvis får mindre etter et slikt funn er vel heller ikke noe som veier for at han skulle lagt det der. Hadde heller ikke bretta meg ekstra ut da så sier ikke noe på det altså. Kan du overhode se noen grunn til at han ville du skulle finne det?
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #9 Skrevet 4. mars 2014 Kanskje noen av bildene hadde lagret seg på selve kameraet, altså utenom minnekortet. Jeg hadde engang et digitalkamera som hadde plass til noen få bilder. Husker ikke hvor mange, men under ti i alle fall. Dette var altså bilder lagret i selve kameraet. Kan det være tilfellet? Uansett kan du sjekke dato på bildene, det kan du se i innstillingene på kameraet tenker jeg. Bare gå inn og sjekk litt på menyene mens du er inne på bildet. Anonymous poster hash: c40ce...285
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #10 Skrevet 5. mars 2014 Noen kamera har plass til et par bilder. Last inne bildene på dataen (selv om det er ubehagelig) så kan du uten problem sjekke datoen. Anonymous poster hash: 0ee45...0a9
Ziva Skrevet 5. mars 2014 #11 Skrevet 5. mars 2014 Jeg hadde nok ikke brydd meg så mye om bildene. De er sikkert gamle. Hadde vært mere nysgjerrig på hvem som hadde tatt de? Hvis de ikke er tatt med selvutløser.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 5. mars 2014 #12 Skrevet 5. mars 2014 Så lenge bildene er gamle, fra den tiden de var sammen, og ikke nå, så hadde jeg ikke brydd meg. Litt småpinlig og ikke noe jeg egentlig ønsker å se, men helt levelig. Jeg er ganske sikker på at om det var noe muffens ved dette, så hadde han gjemt det bedre, for å si det sånn.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #13 Skrevet 5. mars 2014 Han hadde nok gjemt det bedre hvis du ikke skulle finne det. Prat med han og han er nok ærlig. Anonymous poster hash: f4abe...384
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #14 Skrevet 5. mars 2014 Sier som de andre, sjekk datoen. Da vil du få fred slik at ikke dette går og gnager på forholdet . Hold oss oppdatert. Anonymous poster hash: 14174...7e1
Leselyset Skrevet 5. mars 2014 #15 Skrevet 5. mars 2014 Jeg vil tro han er ærlig med deg.. Ellers må han da være usannsynlig dum i hodet, som gjemmer et slikt kamera på et sted du ser innom veldig ofte.
Von Hertelhofen Skrevet 5. mars 2014 #16 Skrevet 5. mars 2014 Jeg leste: fant en gammel kamerat i skapet. Hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå