Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #1 Skrevet 4. mars 2014 Vurderer å gå i innkjøp av denne, men har lest at den har dårlig kvalitet? At den raskt blir ødelagt i søm/glidelås? Anonymous poster hash: 0b6fb...c77
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #2 Skrevet 4. mars 2014 Den så fin ut på nettet og kom bra ut på tester. Fikk se den i butikken og den så så billig og kjedelig ut. Kjøpte den selvfølgelig ikke. Anonymous poster hash: 32b6c...bdc
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #3 Skrevet 5. mars 2014 Takk for svar. Jeg har ikke sett stelleveska virkelig, kun på bilder. Der ser den ok ut, det var derfor jeg spurte etter erfaringer;) Ts Anonymous poster hash: 0b6fb...c77
Tordensky Skrevet 5. mars 2014 #4 Skrevet 5. mars 2014 Jeg har/hadde den. Den er vel det du betaler for. Den er litt sånn billig i stoffet, men tåler søl og å bli tørket av, og en regnskur. Masse gode lommer. Den er ganske liten i forhold til mange andre, men man får likevel en del oppi. Jeg hadde alltid to skift, topp til meg, bleier, våtservietter, bleieposer, sinksalve, antibac, medfølgende stellematte + engangsmatte, noe småmat til meg og vannflaske... Etterhvert også litt mat til småen. Sømmene var ikke fantastisk, men mener det bare var to mindre sømmer som sviktet etter bruk hver dag i nesten et år. Da kjøpte jeg en større (på salg) som fikk plass til større klær, mer mat og mer leker. Er fornøyd med Rycoen, men den varer ikke veldig lenge både på grunn av størrelsen og kvaliteten, men for 250kr syns jeg den var bra nok :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå