Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #1 Skrevet 4. mars 2014 Av 4 snart 5 stk. Mannen min har en sønn fra før av, og han blir tydelig favorisert. Svigerfar sa dette selv til meg og mannen da vi var ute en gang at han hadde han som favoritt. Synest han kunne holdt dette for seg selv, og heller fokusert på at alle ble behandlet likt. Synest dette er skikkelig ubehagelig å forholde meg til dem da jeg vet dette. Hjelper ikke at jeg er gravid. Anonymous poster hash: 993f9...003
Desember&Juni Skrevet 4. mars 2014 #2 Skrevet 4. mars 2014 Hva var poenget hans med den uttalelsen? Unødvendig ja.
annesmil Skrevet 4. mars 2014 #3 Skrevet 4. mars 2014 Min far har også en "favoritt" og det er min eldste sønn. Han var første barnebarnet og de har hatt en utrolig god kjemi hele tiden. Når sønnen min er med han har stjerner i øynene, han elsker bestefaren sin og viser det med hele den lille 5 år gamle kroppen sin. Så kom det flere barnebarn, mine og min brors. Jeg er helt sikker på at han(min far) er like glad i alle, og deler sin oppmerksomhet med alle når han kan. Men, den helt spesielle kontakten som de har må komme fra barnebarnet også. Vi er flinke til å være sammen med mine foreldre, reise på ferier sammen, feirer jul sammen, inviterer dem til oss på ukes besøk. Mens min bror ikke er så familiær av seg og besøker foreldre våre 2 ganger i året en helg hver gang. Om mine foreldre besøker dem så ofte er de ikke "velkommen" mer enn en helg av gangen. Når man da bor 8 timer fra hverandre blir det vanskelig å få denne helt spesielle kontakten med barnebarna. Jeg vet at foreldrene mine har snakket med dem om dette, og at de ønsker å tilbringe mer tid sammen med dem. Så kjipt av svigerfaren din og si dette, det hadde nok aldri min far gjort. Men, at han kan føle det slik uten å favorisere må være lov. Nå vokser mine små til, og de arver nok hengivenheten ovenfor bestefaren når de ser at storebror er slik. Så snart har han vel ett haleheng når de er sammen. Men, den en til en tiden som min første hadde ett par år først den vil jo de aldri få, sånn er det bare. Ja, de kan være alene innimellom, men det blir jo ikke det samme. PS: Har også en utrolig flott bestemor som ikke må bli glemt her!!!
najs Skrevet 5. mars 2014 #4 Skrevet 5. mars 2014 Første barnebarnet er nok alltid spesielt. Ser at mamma har nevøen min som favoritt, men det betyr ikke at hun ikke er like gla i alle. Nevøen min har nå blitt 23, og de har nok en relasjon som er litt sterkere enn til de andre 7 barnebarna. Jeg synes det er helt greit jeg, så lenge det ikke blir overtydelig. Alle får sterkere bånd til noen...slik er det bare.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå