Gå til innhold

Natasha Nikita i unge mødre...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...setter seg rett ned på fortauet utenfor rettslokalet og røyker. Er det ikke om å gjøre for henne å fremstille seg selv mest mulig normal da, for å få sønnen tilbake? Merkelig kvinnemenneske. 

Anonymous poster hash: 173c8...dfe
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt håpløst. Hun burde virkelig ha blitt skjermet mot seg selv.

Anonymous poster hash: 15977...c10
Skrevet

Vent å se etter pausen.. Gikk vist ikke så bra i retten ettersom hun står å kjefter på moren sin på åpen gate.

Ærlig talt, jeg har sett knapt en episode med dama og kan tydelig se at hun er psykisk ustabil!

Et normalt voksent menneske setter seg da ikke ned på gata som det der!

Anonymous poster hash: 3cac7...5f7

Skrevet

Hun har vel ikke fått tilbake sønnen?

Anonymous poster hash: ae6f0...ea8

Skrevet

Jeg reagerte bare veldig på dette med at hun satte seg rett ned på fortauet. Har aldri før sett et voksent menneske sitte på fortauet på den måten, i den bekledningen attpåtil, for ikke å glemme siggen...  Kanskje ikke så rart at hun var lei seg i dag dag og jeg syntes synd på henne i dag. Hun virker ellers eksremt umoden og har nok et par diagnoser oppå det igjen. Summa summarum; kanskje greit at barnet er i fosterhjem?

Anonymous poster hash: 173c8...dfe
Skrevet

Hun er et tilfelle vil jeg tro.

Jeg sjekket henne på Facebook og da hadde hun ennå ikke fått tilbake sønnen sin. Det er nok enda mer som ikke kommer frem i serien.

Sjokkerende.

Anonymous poster hash: f24a0...b7d

Skrevet

Hun virker ikke helt i vater nei.... Og tror hun har de guleste tennene jeg noensinne har sett på et menneske...

Altså hamsteret til datteren min har hvitere tenner enn henne....

Anonymous poster hash: b8e84...38b

Skrevet

Hva, har hun gule tenner?! Da er hun altså SÅÅ uskikket som mor, asså!

Anonymous poster hash: 17d9a...f54

Skrevet

Synes de lever i en fantasiverden både hun og moren hennes.. ikke rart hun tror hun skal få Remi tilbake enda når moren hennes ogs nekter å innse sannheten og oppmuntrer henne til å aldri gi seg. Altså jeg forstår jo at mødre vil støtte barna sine, men det må da gå an å være litt realistisk. Er jo en ekstrem belastning for Natasha Nikita å møte på nederlag etter nederlag.. hele jenta har jo gitt opp alt virker det som.

Tror nok aldri hun får full foreldrerett igjen, hun virker jo helt ustabil. Ser jo hvor sint hun blir for alt mulig, dessuten er hun konstant negativ og pessimistisk. Og det er i tillegg på tv..folk flest tar seg jo isammen når de blir filmet. Bare tenk dere hvordan hun er når ingen ser henne! 

Anonymous poster hash: df5dc...eed
Skrevet

Jeg mener da at hun har fått sønnen tilbake? Tar jeg feil?

Skrevet

Ja hun har fått sønnen tilbake for lenge siden!

Anonymous poster hash: 2d153...f02

Skrevet

Ja hun har fått sønnen tilbake for lenge siden!

Anonymous poster hash: 2d153...f02

Nei, har hun ikke kun fått lov til å ha ham på overnatting da. Sånn en gang hver 14 dag eller noe sånt?

Anonymous poster hash: 15977...c10

Skrevet

Hun virker ikke helt i vater nei.... Og tror hun har de guleste tennene jeg noensinne har sett på et menneske...

Anonymous poster hash: b8e84...38b

Hun har faktisk bleket dem nå. Så henne i Danmark for en tid siden, da hadde hun veldig hvite tenner

Anonymous poster hash: 8d18c...c6b

Skrevet

siden her har ikke været brugt længe men jeg prøver alligevel igen remi har det godt han er en glad tilfreds dreng og jeg ser ham nu hver 2 fredag i mit eget hjem 4 timer, jeg er startet i skole så livet her går vidre håber alle får en dejlig dag

Skriver hun snev på fb. Så hun har ikke fått han tilbake, men får se han. Hun virker fullstendig uskikket, så det er nok det beste.

Anonymous poster hash: 61062...f26

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...