Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #1 Skrevet 4. mars 2014 Mini har vært syk i en uke med høy feber, høyeste var over 40. Vært feberfri hele dagen i dag. Men måler temperaturen nå og nå er den 35,4! Var ikke det veldig lavt? Har målt flere ganger nå og jeg får mellom 35,1 og 35,4. Tror han vanligvis pleier å ligge på reyt under 37 når er frisk Anonymous poster hash: 9fb22...c71
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #2 Skrevet 4. mars 2014 Ingen som har opplevd det samme? Lurer på å dra på legevakten, men dumt å vekke han om det bare er jeg som er hysterisk Anonymous poster hash: 9fb22...c71
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #3 Skrevet 4. mars 2014 Kan ha feber, i noen tilfeller kan man få nedsatt temperatur, som regnes som feber. Om du føler deg urolig for dette, ring legevakta og forhør deg, heller være hønemor enn å være engstelig, uten noe å roe angsten med Anonymous poster hash: 36f7f...492
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #4 Skrevet 4. mars 2014 Jeg har ikke opplevd at temperaturen har svingt såpass mye, men jeg har selv en temperatur mellom 34.5 - 36.5. Har jeg 38 i temperatur, har jeg høy feber ;)Ville kanskje tatt en tlf til lege når tempen er så lav hvis han til vanlig ligger rundt 37.5.... Anonymous poster hash: 31ff2...bd9 Anonymous poster hash: 31ff2...bd9
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #5 Skrevet 4. mars 2014 Det har skjedd med mini her og. Jeg ante ikke at det kunne være vanlig at det gikk nedover og, så jeg fikk panikk og raste ned på legevakta. Legen sa derimot at det var normalt. De har dårlig temperaturregulering og da kunne det skje. Viktigste var allmenn tilstanden da man ofte kunne se seg "blind" på temperaturen mente han. Anonymous poster hash: 10d11...bad
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #6 Skrevet 4. mars 2014 Det har skjedd med mini her og. Jeg ante ikke at det kunne være vanlig at det gikk nedover og, så jeg fikk panikk og raste ned på legevakta. Legen sa derimot at det var normalt. De har dårlig temperaturregulering og da kunne det skje. Viktigste var allmenn tilstanden da man ofte kunne se seg "blind" på temperaturen mente han. Anonymous poster hash: 10d11...bad Han sover nå så jeg vet ikke hvordan allmenntilstanden er. Men har vært ok form før i dag, spiser nesten ikke osv men er forkjølet og syk så det har jeg ikke tenkt over. Anonymous poster hash: 9fb22...c71
Leselyset Skrevet 4. mars 2014 #7 Skrevet 4. mars 2014 Har selv en standard temperatur på 35,4.. Når sønnen som pleier å ha temp på 37 fikk samme temp som meg, fikk vi beskjed over telefonen om å passe på å holde han varm, de små har ikke kropp som regulerer så bra selv, så vi la over et ullteppe mens han sov, sjekket tempen en halvtime etter og da var den nær normalen, legen sa det er vanlig at temperaturen til de små dropper under normalen om de har hatt høy temperatur. Men, bedre å ta en telefon til legen, og få sakkyndig svar, enn å belage seg på noen av våre svar Er jo bare å ta en telefon til legevakta og forhøre seg, om de mener du bør komme inn med han, gjør du det, om ikke, så kan du få svar på hvorfor det er slik, og hva dere bør gjøre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå