Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja hva tror dere, vil vi se en ny krig i Norge i vår levetid?

 

Anonymous poster hash: 1d600...1d7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det håper jeg virkelig ikke! Livredd...

 

Anonymous poster hash: a06bf...472

Skrevet

Huff, jeg håper virkelig ikke det, selv om jeg såvidt har begynt å tenke på hva familien bør gjøre dersom det skjer... 
HI i "hva hvis noen innvaderer Norge"-tråden



Anonymous poster hash: 2c083...6c7
Skrevet

Det tror jeg dessverre at vi kommer til å oppleve.

Breivik var nok bare begynnelsen..



Anonymous poster hash: 43bd3...f3c
Skrevet

Det håper jeg virkelig ikke! Livredd...

 

Anonymous poster hash: a06bf...472

signerer

Skrevet

Det tror jeg dessverre at vi kommer til å oppleve.Breivik var nok bare begynnelsen.. Anonymous poster hash: 43bd3...f3c

Hva har breivik med Ukraina/Russland å gjøre ???

 

Anonymous poster hash: 00b6c...23d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...