Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #1 Skrevet 4. mars 2014 Ja hva tror dere, vil vi se en ny krig i Norge i vår levetid? Anonymous poster hash: 1d600...1d7
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #2 Skrevet 4. mars 2014 Det håper jeg virkelig ikke! Livredd... Anonymous poster hash: a06bf...472
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #3 Skrevet 4. mars 2014 Huff, jeg håper virkelig ikke det, selv om jeg såvidt har begynt å tenke på hva familien bør gjøre dersom det skjer... HI i "hva hvis noen innvaderer Norge"-tråden Anonymous poster hash: 2c083...6c7
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #4 Skrevet 4. mars 2014 Det tror jeg dessverre at vi kommer til å oppleve. Breivik var nok bare begynnelsen.. Anonymous poster hash: 43bd3...f3c
Super-woman Skrevet 4. mars 2014 #5 Skrevet 4. mars 2014 Det håper jeg virkelig ikke! Livredd... Anonymous poster hash: a06bf...472 signerer
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #6 Skrevet 4. mars 2014 Det tror jeg dessverre at vi kommer til å oppleve.Breivik var nok bare begynnelsen.. Anonymous poster hash: 43bd3...f3c Hva har breivik med Ukraina/Russland å gjøre ??? Anonymous poster hash: 00b6c...23d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå