Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #1 Skrevet 4. mars 2014 Jente under 16 år, tar test med kjæresten og føler hun er mislykket fordi hun ikke har blitt gravid nå >heller<!! Hvordan få "fornuften" inn??? Anonymous poster hash: 0342f...738
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #2 Skrevet 4. mars 2014 Be henne om en skriftlig plan for hvordan hun skal forsørge ungen. Anonymous poster hash: f2b5c...38c
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #3 Skrevet 4. mars 2014 Snakker du om din egen datter? Anonymous poster hash: 44219...988
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #4 Skrevet 4. mars 2014 Det samme gjorde min svigerinne, hun angrer nå for å si det sånn! Anonymous poster hash: fc733...5ba
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #5 Skrevet 4. mars 2014 Lås henne inne. Kostskole i Iran eller noe. Anonymous poster hash: 873f6...43f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå