Mrs Smutt & Smilende Skrevet 4. mars 2014 #1 Skrevet 4. mars 2014 Du styrter to espresso og bråsovner på sofaen etterpå.
moota m storebror&lillebror Skrevet 4. mars 2014 #2 Skrevet 4. mars 2014 Så nå skal du være på krangle i hele natt og holde hekkan? Svare på alle innleggene
LillaGorilla♥♥ Skrevet 5. mars 2014 #3 Skrevet 5. mars 2014 Legger deg kl 20.45. Og lar være å se en serie som slutter kl 21.30 fordi det er for sent.
Mamma_til_2 Skrevet 5. mars 2014 #4 Skrevet 5. mars 2014 Eller når du frivillig rydder i sko og yttertøy pluss impregnerer kl 19.30 for og ikke sovne.
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 5. mars 2014 Forfatter #5 Skrevet 5. mars 2014 Det verste er vel at jeg sovna igjen kl 23. Skal sies at det ikke har vært en god natt så i dag er jeg temmelig skrukkete. Ser fram til å måtte styrte to espresso og bråsovne på sofaen igjen i kveld. Sa til kollega i går at jeg burde hatt på meg treningstøy på jobb, men det finnes vel neppe treningsskjørt? Makan til stress...
bIomstre Skrevet 5. mars 2014 #6 Skrevet 5. mars 2014 Sa til kollega i går at jeg burde hatt på meg treningstøy på jobb, men det finnes vel neppe treningsskjørt? Makan til stress... Tenniskjole!
ms.Pond Skrevet 5. mars 2014 #7 Skrevet 5. mars 2014 Det verste er vel at jeg sovna igjen kl 23. Skal sies at det ikke har vært en god natt så i dag er jeg temmelig skrukkete. Ser fram til å måtte styrte to espresso og bråsovne på sofaen igjen i kveld. Sa til kollega i går at jeg burde hatt på meg treningstøy på jobb, men det finnes vel neppe treningsskjørt? Makan til stress... Det går an å være både velkledd og sporty! http://www.smartguy.no/sport/racket-sport/badminton-tennis-klaer/kjoler-skjoert/svart-fz-forza-zari-badminton-skjort-208287-4
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 5. mars 2014 Forfatter #8 Skrevet 5. mars 2014 Hihi, gode forslag, men er redd jeg ikke lurer noen med det. En av sjefene kom med en tørr kommentar i går da jeg sto på kjøkkenet og laget meg lunsj. Lav på blodsukker og generelt svett i panna, sur og gretten hører jeg: "Er det nå jeg som sjef skal avslutte nedsettende setninger med "jenta mi", eller blir det litt feil"? (Bare så det er sagt så har jeg aldri opplevd verken noe nedsettende eller bemerkninger av seksuell art på jobben altså).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå