Gå til innhold

Paradise hotel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser på det kun fordi jeg kjenner han ene (flaut), men det er jo bare småunger med i år jo! Eldste er 22 år(?) o.O

Anonymous poster hash: 82e33...241
Videoannonse
Annonse
Skrevet

haha, hvem?

Anonymous poster hash: 05fdc...39b
Skrevet

Kjenner han Labi. Han arbeidet på samme sted som meg en periode

Skrevet

Er han like dum som han virker?

Anonymous poster hash: f63db...884

Skrevet

Nja, han gjør seg vel litt dummere, men han elsker stemmen sin og er veldig kåt på seg selv. Jeg var ikke så voldsomt glad i han den perioden vi jobbet sammen 

Skrevet

Maria er 25. 

Anonymous poster hash: ac668...f85
Skrevet

Ikke en like kul gjeng som de andre årene

Anonymous poster hash: 0fe19...92c

Skrevet

Ikke en like kul gjeng som de andre årene

Anonymous poster hash: 0fe19...92c

Så klart, de er jo så vidt myndige :P 

Skrevet

Hahaha disse menneskene er utrolige! Aldri møtt noen så dumme mennesker. En gutt som gråter fordi kameraten han har kjent i to dager ryker ut?!

Forresten; trodde manglende intelligens hos deltakerne skulle veies opp med et pent ytre? Disse deltakerne finnes jo ikke pene heller!

Skrevet

Manglende intelligens og manglende ytre. Få som meldte seg på i år?

Skrevet

O_O

Måtte bare inn og se, og det eneste som jeg tenkte var: oh my good :S

Anonymous poster hash: eb7b4...9f9
Skrevet

Jeg sitter og ser opptak nå. Hva er greia med at staute (?) unge karer tyr til tårene ? :o

Skrevet

Jeg sitter og ser opptak nå. Hva er greia med at staute (?) unge karer tyr til tårene ? :o

Tøffinger de der altså!

Skrevet

tenkte det samme! etter under 2 døgn sammen som kompiser! latterlig og ganske så flaut  :laugh:

Skrevet

Dere kan glede dere til morgendagen. Han samme som griner når Labi sjekker ut driter seg ut så det holder. Han er nok fort ute hvis han fortsetter på samme måten..  :klaske:

Anonymous poster hash: 21110...dc6
Skrevet

Dere kan glede dere til morgendagen. Han samme som griner når Labi sjekker ut driter seg ut så det holder. Han er nok fort ute hvis han fortsetter på samme måten..  :klaske:Anonymous poster hash: 21110...dc6

Hvordan vet du det??

Skrevet

Hahaha disse menneskene er utrolige! Aldri møtt noen så dumme mennesker. En gutt som gråter fordi kameraten han har kjent i to dager ryker ut?!

Forresten; trodde manglende intelligens hos deltakerne skulle veies opp med et pent ytre? Disse deltakerne finnes jo ikke pene heller!

kjent hverandre bare 1 dag, da... de kom inn i går..

Anonymous poster hash: ccfa1...1e3

Skrevet

På viaplay ligger man en dag forran..  :nigo: 

Anonymous poster hash: 21110...dc6
Skrevet

Hahaha disse menneskene er utrolige! Aldri møtt noen så dumme mennesker. En gutt som gråter fordi kameraten han har kjent i to dager ryker ut?!Forresten; trodde manglende intelligens hos deltakerne skulle veies opp med et pent ytre? Disse deltakerne finnes jo ikke pene heller!Anonymous poster hash: f63db...884

kjent hverandre bare 1 dag, da... de kom inn i går.. Anonymous poster hash: ccfa1...1e3

De sa jo selv at de hadde kjent hverandre i to døgn?

Skrevet

Hahaha disse menneskene er utrolige! Aldri møtt noen så dumme mennesker. En gutt som gråter fordi kameraten han har kjent i to dager ryker ut?!Forresten; trodde manglende intelligens hos deltakerne skulle veies opp med et pent ytre? Disse deltakerne finnes jo ikke pene heller!Anonymous poster hash: f63db...884

kjent hverandre bare 1 dag, da... de kom inn i går.. Anonymous poster hash: ccfa1...1e3

De sa jo selv at de hadde kjent hverandre i to døgn?

hmm, ja, kanskje de traff hverandre dagen før innsjekk, da??

Anonymous poster hash: ccfa1...1e3

Skrevet

Jammen hvorfor er de dumme og normale /mindre pene? Hva skjedde med dumme og pene ( noe de andre skal ønske ha seg med?)

Anonymous poster hash: 145d9...ffc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...