Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #1 Skrevet 4. mars 2014 Noen som har opplevd at den ikke flyttet seg slik at dere måtte ta keisersnitt? Anonymous poster hash: d946f...c42
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #2 Skrevet 4. mars 2014 Jeg hadde den foran men akkurat høyt nok opp så den lå ikke over livmoråpningen (?). Fødte normalt Anonymous poster hash: fec27...fae
Nullstress;) Skrevet 4. mars 2014 #4 Skrevet 4. mars 2014 Jeg hadde det, og den "flyttet" seg så jg kunne føde
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #5 Skrevet 4. mars 2014 Mener du forliggende morkake? Det er to forskjellige ting. Har du den foran åpningen er den forliggende, Da kan det hende du må ha ks hvis den ikke flytter seg. Ikke noe stress. De følger opp med ul utover svangerskapet, og ks blir planlagt flere uker før termin. Som regel flytter den seg oppover. Jeg måtte dog ha ks. Sitter den foran, ut mot magen er den foranliggende. Det er ikke en tilstand som gjør at du trenger ks. Anonymous poster hash: 46efe...64b
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #6 Skrevet 5. mars 2014 Mener du forliggende morkake? Det er to forskjellige ting. Har du den foran åpningen er den forliggende, Da kan det hende du må ha ks hvis den ikke flytter seg. Ikke noe stress. De følger opp med ul utover svangerskapet, og ks blir planlagt flere uker før termin. Som regel flytter den seg oppover. Jeg måtte dog ha ks. Sitter den foran, ut mot magen er den foranliggende. Det er ikke en tilstand som gjør at du trenger ks. Anonymous poster hash: 46efe...64b Hehe ja jeg mener forliggende. Den dekker noe av åpningen og det skal følges opp med ultralyd. Bare lurte på om det var mange som har opplevd at den ikke flyttet seg. Har inntrykk av at den flytter seg hos nesten alle. Håper jo den flytter seg hos meg også Anonymous poster hash: d946f...c42
DaenerysStorm Skrevet 5. mars 2014 #7 Skrevet 5. mars 2014 Jeg får vite om min har flytta seg ell ikke neste uke
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #8 Skrevet 5. mars 2014 Jeg får vite om min har flytta seg ell ikke neste uke Oj spennende! Lenge til jeg får vite.. Anonymous poster hash: d946f...c42
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå