Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #1 Skrevet 4. mars 2014 Hadde før fødsel nesten ikke noe mensen, såpass lite at det var nok med truseinnlegg både natt og dag. Hadde menssmerter, men de varte bare første dagen. Nå kan jeg blø ut to nattbind på under en time på det verste. De første dagene er menssmertene veldig like de første åpningsriene, det skjærer bak i ryggen og presser nederst i magen, det er vanskelig å sitte for da presser det opp i magen. Har også plager med forstoppelse.... Kjente i dag at cervix er myk og helt flat, og det var veldig vondt bare å komme litt borti, det gjorde vondt nederst i magen, som en mild ri. Kjentes også ut som det var en liten åpning. Har forresten spiral. Noen andre som har opplevd liknende? Kan det være at kroppen min prøver å "føde" spiralen? Anonymous poster hash: 04e3c...f95
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #2 Skrevet 4. mars 2014 Ingen som kan hjelpe meg? HI Anonymous poster hash: 04e3c...f95
Sjokoladebanan Skrevet 4. mars 2014 #3 Skrevet 4. mars 2014 (endret) Hormonspiral ellerkobberspiral? Hvor lenge har du hatt den? Om det er kobberspural er det kjent at man kan få både sterkere menstruasjon og smerter av denne. Endret 4. mars 2014 av PLuttiPLoTT med tvillinger
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #4 Skrevet 4. mars 2014 ja det er kobberspiral.... satte den inn i juli i fjor. HI Anonymous poster hash: 04e3c...f95
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #5 Skrevet 4. mars 2014 var forresten klar over at jeg kunne få økte menssmerter og blødning, men da trodde jeg smertene skulle være lik den forrige bare mer intens, men denne smerten er helt anderledes, akkurat som de første riene... Og så var det at jeg kjente at cervix var helt myk og flat som jeg reagerte på og det er mest det jeg tenker på nå, om det er normalt.... HI Anonymous poster hash: 04e3c...f95
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #6 Skrevet 4. mars 2014 der tror jeg spiralen er på vei ut gitt.... Har hele tiden hatt veldig kort tråd, men nå er den kjempe lang, kjenner den ytterst i skjeden.... HI Anonymous poster hash: 04e3c...f95
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå