Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #2 Skrevet 4. mars 2014 Ble ikke så mye klokere av å google det Har egentlig ikke anelse. Men innbiller meg å ha hørt noe om at leddene deres ikke er bygd slik? Anonymous poster hash: 00e26...318
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #3 Skrevet 4. mars 2014 Valgte å skrive ja til geita og trappene. De klarer jo klatre i fjellet... Og kan en hest sove i en seng ? Kanen gris sitte i en lenestol ? Dustelekser ! HI Anonymous poster hash: fb50b...8e0
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #4 Skrevet 4. mars 2014 Kan de gå opp men ikke ned tro? Noe sier meg det.. Anonymous poster hash: d289b...6ac
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #5 Skrevet 4. mars 2014 Hvis de kommer seg opp og ned steinurer så kommer de seg vel opp og ned en trapp også. Ser du skriver at det er lekser.... de spørsmålene er jo bare helt på jordet! Hva er poenget? Anonymous poster hash: 6b65b...2d2
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #6 Skrevet 4. mars 2014 Naboen har ikke heis mellom første og andre etasje og så vidt jeg vet bruker hun begge, så svaret er ja. Anonymous poster hash: 164c8...51a
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #7 Skrevet 4. mars 2014 Det er engelsklekse. Han skal skrive True or false på disse spørsmålene. Ikke noe mer forklaring. Joda, en helst KAN jo ligge i en seng, men det er ikke vanlig. Samme med grisen. Hva svarer man da ? "A pig can sit in a armchair" True og false ? "A horse can sleep i a bed" True or false ? Anonymous poster hash: fb50b...8e0
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #8 Skrevet 4. mars 2014 Det er engelsklekse. Han skal skrive True or false på disse spørsmålene. Ikke noe mer forklaring. Joda, en helst KAN jo ligge i en seng, men det er ikke vanlig. Samme med grisen. Hva svarer man da ? "A pig can sit in a armchair" True og false ? "A horse can sleep i a bed" True or false ? Anonymous poster hash: fb50b...8e0 Mistenker nesten at den som har laget boken ikke kan engelsk godt nok selv! Jeg ville faktisk ha kommentert dette til læreren hvis mine barn hadde hatt bøker som skulle lære dem engelsk på en slik måte. Hvis spørsmålet på den ene var stilt "Does a horse (usually) sleep in a bed?", da ville det jo ha vært en viss logikk. Slik de fremstår nå så blir det bare dumt. Anonymous poster hash: 6b65b...2d2
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #9 Skrevet 4. mars 2014 Geiter klarer fint å gå i trapper, engelskleksen høres veldig snodig ut og det heter an armchair - ikke a. Anonymous poster hash: f3fef...750
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #10 Skrevet 4. mars 2014 Ja, geiter kan gå i trapper. De kommer seg frem stort sett over alt. Geita som gikk opp trappen vår ute gikk ihvertfall ned igjen for egen maskin. Gøy på landet! Har forøvrig aldri hørt om hester i senger, ser for meg at sengebunnen ville gitt etter. Anonymous poster hash: b8257...33b
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #11 Skrevet 4. mars 2014 Geiter klarer fint å gå i trapper, engelskleksen høres veldig snodig ut og det heter an armchair - ikke a. Anonymous poster hash: f3fef...750 Sorry, jeg som skrev feil. Det står "an armchair" Anonymous poster hash: fb50b...8e0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå