Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #1 Skrevet 4. mars 2014 På sol.no sto det at 50 % av befolkningen ikke gjør det, og da er det sikkert noen her som ikke gjør det også. ( vet at den undersøkelsen er så som så, men likevell) Æsj tenker jeg. Vasker DU hendene etter toalettbesøk? Og hvorfor gjør du ikke det? Anonymous poster hash: d438d...f73
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #2 Skrevet 4. mars 2014 jeg gjør det etter hvert eneste besøk der, SELVSAGT gjør jeg det!noe annet er helt utenkelig.ÆSJ sier jeg bare til de som ikke gjør det,for noe griser de er !! Anonymous poster hash: 0acbf...8b3
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #3 Skrevet 4. mars 2014 Selvfølgelig. Noen ganger spriter jeg hendene i tillegg. Anonymous poster hash: 4f3ed...fdf
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #7 Skrevet 4. mars 2014 ALLTID!! Det har jeg lært de to barna mine også og de gjør det helt automatisk. Til og med om natten når de i halvsøvne står opp for å tisse. Jammen flere av vennene deres som ikke er like nøye, hverken med håndvask eller trekke ned!! Anonymous poster hash: bf555...59d
☆☆☆ Skrevet 4. mars 2014 #8 Skrevet 4. mars 2014 (endret) Sjølvsagt (sjølv om det berre er sjølvsagt for halvparten av oss ). Endret 4. mars 2014 av ★
Fragglene Skrevet 4. mars 2014 #9 Skrevet 4. mars 2014 Selvsagt! Men ser ofte på offentlige toalett at folk ikke vasker hendene
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #10 Skrevet 4. mars 2014 Ja. Og jeg tror flere enn 50% gjør det, ihvertfall blandt norges befolkning. Anonymous poster hash: 65cfe...c49
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #11 Skrevet 4. mars 2014 Selvfølgelig! Både små og store gjør det her. Anonymous poster hash: 782e2...26c
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #12 Skrevet 4. mars 2014 Ja, det gjør jeg. Både når jeg selv har vært på do og når jeg har hjulpet ungene. Mannen min er litt slurvete, men er under oppdragelse. Han har nok ikke lært det hjemmefra for svigermor vasker ikke hendene etter dobesøk. Hun er ironisk nok nøye på at ungene skal gjøre det, men gjøre det selv, nei det gjør hun ikke. Anonymous poster hash: 5531f...1a3
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #13 Skrevet 4. mars 2014 Ja, alltid! Kanskje de har tatt med barna i undersøkelsen? Her forsøker i hvert fall barna ofte å snike seg unna, og dersom jeg eller pappaen ikke oppdager dem så sluntrer de nok unna innimellom. Husker jeg jukset med det selv da jeg var barn, før det gikk opp for meg hvor ekkelt det er å ikke gjøre det. Anonymous poster hash: 50969...c72
MissMagica Skrevet 4. mars 2014 #14 Skrevet 4. mars 2014 Hjemme gjør jeg nok ikke alltid det. På besøk eller offentlige steder, alltid.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #15 Skrevet 4. mars 2014 Bare når jeg bommelom. Ikke når jeg tisser Anonymous poster hash: a19eb...915
*Miss Marple* Skrevet 4. mars 2014 #16 Skrevet 4. mars 2014 Alltid! Om det skjer at det er umulig av en eller annen grunn, slapper jeg ikke av før det er gjort. Bare tanken på å ikke gjør det er ekkel! Men jeg har heller ikke sett noen som ikke gjør det på offentlige toalett. Men mannen min reiser endel og han sier at det er utrolig mange menn som går rett forbi både vask og de spritgreiene. Kanskje det er mer utbredt å være slurven blandt mennene?
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #17 Skrevet 4. mars 2014 Eeh, kødder du? Jeg tar alltid et ark dopapir oppå knappen før jeg trekker opp, den knappen må være det skitneste stedet på badet, takler bare ikke tanken på hva som befinner seg oppå der.. Æsj! Hjelper ikke at jeg vasker meg etterpå, vil ikke ha det på meg i to sekund engang. Er aldri syk pga god håndhygiene. Anonymous poster hash: 0a68b...636
mamma_bergen Skrevet 4. mars 2014 #18 Skrevet 4. mars 2014 Ja, selvsagt! Men jeg vet at det er endel som ikke gjør det :/ Jeg var i praksis på sykehjem og det var to toaletter ved siden av hverandre og det var en felles vask til disse. Jeg var på toalettet en dag og hørte at det var en på andre doen, vedkommende trakk ut papir og trakk i snoren, og etterpå låste hun opp og gikk rett ut, uten å være i nærheten av vask eller sprit Og det er en som jobber i helsevesenet! :/
LillaGorilla♥♥ Skrevet 4. mars 2014 #19 Skrevet 4. mars 2014 Alltid! Om det skjer at det er umulig av en eller annen grunn, slapper jeg ikke av før det er gjort. Bare tanken på å ikke gjør det er ekkel! Men jeg har heller ikke sett noen som ikke gjør det på offentlige toalett. Men mannen min reiser endel og han sier at det er utrolig mange menn som går rett forbi både vask og de spritgreiene. Kanskje det er mer utbredt å være slurven blandt mennene? Æsj, det er jo enda eklere, de fleste av dem holder jo direkte på snabben sin når de tisser. I det minste har vi damer papir imellom.. Jækk!
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #20 Skrevet 4. mars 2014 Alltid. Får fnatt om jeg ikke får vasket hendene. Anonymous poster hash: 4f342...566
mamma_til_verdens_beste Skrevet 4. mars 2014 #21 Skrevet 4. mars 2014 Vasker hendene etter dobesøk, alltid etter å ha skiftet bleie på sønnen, før jeg lager mat, og ellers når det er nødvendig i løpet av dagen.Men det kan nok skje når jeg er på do for ørende gang på natta, at det går litt fort i svingene... Og nå når jeg er gravid kan det fint bli 5 dobesøk i løpet av en natt....
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #22 Skrevet 4. mars 2014 Både før og etter. Jeg er miljøskadd etter x antall år på laboratorium. Saltsyre er ikke noe du ønsker å ha på fingrene når du bytter tampong. Anonymous poster hash: 2e494...401
Gjest lemon-aid Skrevet 4. mars 2014 #23 Skrevet 4. mars 2014 Selvfølgelig! Noe annet ville vært ekkelt!
Kathrine. Skrevet 4. mars 2014 #24 Skrevet 4. mars 2014 Ja, og til og med nøye. Ser noken aom bare såvidt vasker for å ha gjort det liksom. Gnir såpa ordentlig inn og skyller i varmt vatn.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #25 Skrevet 4. mars 2014 Ja, jeg er helt hysterisk på det der!! Bare jeg har kommet nær dolokket eller håndtaket på dobørsten med hendene MÅ jeg vaske hendene etterpå! Svigermor vasker ikke hender etter dobesøk. Men synes 50 % hørtes veldig mye ut. Anonymous poster hash: b5028...a51
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå