Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #1 Skrevet 4. mars 2014 Hva jobber du med? Trives du? Lønn? Anonymous poster hash: 081e0...3ac
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #2 Skrevet 5. mars 2014 jeg jobbet med det i 12 år. da orket ikke jeg mer. er hjemme nå.. men koselig yrke. dårlig betalt. funker dårlig med turnus om man har små barn.. vanskelig å få kun dagtid..og da blir det veldig dårlige lønninger.pga kveld natt tilegget går bort.det værste var dårlig tid til pasientene HELE tiden... : ( Anonymous poster hash: 52bc3...c6f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå