Gå til innhold

Dette irriterer meg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem er fortellerstemmen i 4 stjernes middag? Og så avbryter han hele tiden. Grrrrr!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikje han som spilte Hildring i cæsar? Anders Hatlo eller nå sånt

Anonymous poster hash: 70de7...94b

Skrevet

Han masekråka er nå en ting, men hvem i all verden er det som er deltagere nå? Er det ikke meningen at det skal være kjendiser? Eller har de bytta konsept?

Eneste jeg har hørt litt om, er hun Stella et-eller-annet.

Skrevet

Jo det er hildring! Hatlo? 

Skrevet

Han masekråka er nå en ting, men hvem i all verden er det som er deltagere nå? Er det ikke meningen at det skal være kjendiser? Eller har de bytta konsept?

vet du ikke hvem tommy tee og thom hell er? Vil da si at de er ganske kjente

Anonymous poster hash: 18c55...a1f

Skrevet

vet du ikke hvem tommy tee og thom hell er? Vil da si at de er ganske kjenteAnonymous poster hash: 18c55...a1f

Er gammel jeg, vet du, så nei, jeg vet ikke hvem de er. Har vel hørt om de, men kjenner de absolutt ikke igjen. Snakker vi b, c eller D kjendiser her?

Skrevet

vet du ikke hvem tommy tee og thom hell er? Vil da si at de er ganske kjenteAnonymous poster hash: 18c55...a1f

Er gammel jeg, vet du, så nei, jeg vet ikke hvem de er. Har vel hørt om de, men kjenner de absolutt ikke igjen. Snakker vi b, c eller D kjendiser her?

Vi snakker kanskje O kjendiser? Neida :) 

Anonymous poster hash: a4e2c...60a

Skrevet

Men er han bak kameraet, eller er stemmen lagt på etterpå??

Skrevet

Stemmen er selvsagt lagt på etterpå. Grusomt irriterende, men det skal nok være en morsom greie.

Anonymous poster hash: 72903...114

Skrevet

Stemmen er selvsagt lagt på etterpå. Grusomt irriterende, men det skal nok være en morsom greie.

Er den? Noen ganger virker det jo som om de snakker direkte med ham, altså svarer på det han spør om.

Anonymous poster hash: 0c9fe...c8e

Skrevet

Er den? Noen ganger virker det jo som om de snakker direkte med ham, altså svarer på det han spør om.

Anonymous poster hash: 0c9fe...c8e

Det er jo en rimelig enkel 'illusjon' å få til da...

Anonymous poster hash: b67eb...28c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...