Von Hertelhofen Skrevet 4. mars 2014 #1 Skrevet 4. mars 2014 Hvem er fortellerstemmen i 4 stjernes middag? Og så avbryter han hele tiden. Grrrrr!
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #2 Skrevet 4. mars 2014 Er det ikje han som spilte Hildring i cæsar? Anders Hatlo eller nå sånt Anonymous poster hash: 70de7...94b
*Miss Marple* Skrevet 4. mars 2014 #3 Skrevet 4. mars 2014 Han masekråka er nå en ting, men hvem i all verden er det som er deltagere nå? Er det ikke meningen at det skal være kjendiser? Eller har de bytta konsept? Eneste jeg har hørt litt om, er hun Stella et-eller-annet.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #6 Skrevet 4. mars 2014 Han masekråka er nå en ting, men hvem i all verden er det som er deltagere nå? Er det ikke meningen at det skal være kjendiser? Eller har de bytta konsept? Eneste jeg har hørt litt om, er hun Stella et-eller-annet. vet du ikke hvem tommy tee og thom hell er? Vil da si at de er ganske kjente Anonymous poster hash: 18c55...a1f
*Miss Marple* Skrevet 4. mars 2014 #7 Skrevet 4. mars 2014 Han masekråka er nå en ting, men hvem i all verden er det som er deltagere nå? Er det ikke meningen at det skal være kjendiser? Eller har de bytta konsept? Eneste jeg har hørt litt om, er hun Stella et-eller-annet. vet du ikke hvem tommy tee og thom hell er? Vil da si at de er ganske kjenteAnonymous poster hash: 18c55...a1f Er gammel jeg, vet du, så nei, jeg vet ikke hvem de er. Har vel hørt om de, men kjenner de absolutt ikke igjen. Snakker vi b, c eller D kjendiser her?
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #8 Skrevet 4. mars 2014 Han masekråka er nå en ting, men hvem i all verden er det som er deltagere nå? Er det ikke meningen at det skal være kjendiser? Eller har de bytta konsept? Eneste jeg har hørt litt om, er hun Stella et-eller-annet. vet du ikke hvem tommy tee og thom hell er? Vil da si at de er ganske kjenteAnonymous poster hash: 18c55...a1f Er gammel jeg, vet du, så nei, jeg vet ikke hvem de er. Har vel hørt om de, men kjenner de absolutt ikke igjen. Snakker vi b, c eller D kjendiser her? Vi snakker kanskje O kjendiser? Neida Anonymous poster hash: a4e2c...60a
Von Hertelhofen Skrevet 4. mars 2014 Forfatter #9 Skrevet 4. mars 2014 Men er han bak kameraet, eller er stemmen lagt på etterpå??
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #10 Skrevet 4. mars 2014 Stemmen er selvsagt lagt på etterpå. Grusomt irriterende, men det skal nok være en morsom greie. Anonymous poster hash: 72903...114
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #11 Skrevet 4. mars 2014 Stemmen er selvsagt lagt på etterpå. Grusomt irriterende, men det skal nok være en morsom greie. Anonymous poster hash: 72903...114 Er den? Noen ganger virker det jo som om de snakker direkte med ham, altså svarer på det han spør om. Anonymous poster hash: 0c9fe...c8e
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #12 Skrevet 4. mars 2014 Stemmen er selvsagt lagt på etterpå. Grusomt irriterende, men det skal nok være en morsom greie. Anonymous poster hash: 72903...114 Er den? Noen ganger virker det jo som om de snakker direkte med ham, altså svarer på det han spør om. Anonymous poster hash: 0c9fe...c8e Det er jo en rimelig enkel 'illusjon' å få til da... Anonymous poster hash: b67eb...28c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå