Gå til innhold

Mitt og ditt, ikke noe vårt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ønsket å treffe en som ville det samme som meg, en å dele sorger og gleder med, ha noenlunde samme framtidsplaner og mål i livet. En som alltid var det for meg og som jeg kunne stole på og som stolte på meg. En bestevenn, kjæreste og sjelevenn.. Høres kanskje klisjeaktig ut men..uansett, jeg har nok ikke møtt han enda selv om jeg et øyeblikk trodde det.

Ikke vil han ha barn med meg fordi han synes det er nok med mitt og sitt fra før som bor hos oss annenhver helg.

Han vil ikke gifte seg fordi han ikke ser noen fordel for seg med giftemål.

Hver eneste krone som kommer inn/ut skal loggføres i tilfelle brudd så han er sikker på å få tilbake alt han har bidratt med. At han alltid har mye penger til overs etter alle faste regninger og jeg så vidt får det til å gå opp er en ting som overhode ikke angår eller opptar han.

Jeg ønsker meg en som både tar sjansen på å få et barn med meg og som tørr og gifte seg..er det å forvente for mye og rett og slett blitt for gammeldags? Jeg er bare så lei av at alt mitt, ditt og aldri noe vårt..

Anonymous poster hash: 23797...bca
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dropp han, du fortjener bedre. og barnet ditt også :)

Skrevet

Hva skal du med ham? For en usjarmerende egenskap..

Skrevet

Ikke noe du sier om denne mannen tilsier at han ser noen fremtid med deg - eller noen annen dame - hvis det er slik han skjøtter "forholdene" sine.

Bedre å være alene enn en mann som hele tiden skriver regnskap opp mot den dagen forholdet tar slutt...

Anonymous poster hash: 7b113...baa
Skrevet

At du gidder...

Skrevet

huff så kjederlig :o det hadde jeg ikke klart. jeg fortalte sambo når vi begynte å date at jeg ikke var intresert i den typen forhold du beskriver & han var heldigvis helt enig. noen år senere skal vi kjøpe hus, venter barn & er forlova. både du & barnet ditt fortjerner allt det du ønsker deg :) om dere ikke har matchende framtids planer & bare en av dere blir fornøyd med retningen livet deres sammen tar er det noe som er glat. syntes du skal gå videre i livet uten han & finne noen som passer deg bedre :)

Anonymous poster hash: 742f4...91f
Skrevet

Hadde ikke orket å være i et sånt forhold.

Var i et forhold hvor han var veldig nøye på økonomien, men der hadde vi begge like dårlig økonomi. Så var ingen av oss som satt igjen med mye penger. Og han ville da både gifte seg, og få barn med meg.

Nå har jeg en kjæreste som tjener mye mer enn meg. Og han er veldig flink til å spandere. Og vi planlegger ferie til USA, han spanderer alt på meg og barna. For han er det en selvfølge da han har økonomi til det. Og jeg ikke har. Er sånn jeg synes det skal være. Jeg hadde jo gjort det samme, var det meg med pengene.

Anonymous poster hash: 41a52...0df

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...