Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #1 Skrevet 4. mars 2014 Stod bak en godt voksen dame i dag, som hånlo høyt til servitøren da hun hørte prisen på kaffe (traktekaffe) Den kostet 32,- om hun skulle sitte der, og da kunne man ta så mye gratis påfyll man ville. Dette er et sted med utelukkende økologiske varer - også økolgisk kaffe, og kaffebønnene males for hver trakting slik at de er helt nykvernet, og kaffen er alltid nytraktet. Hva synes dere ? Ble nesten flau på denne damens vegne, for hun var tydelig en "finere frue" og hadde garantert nok penger til å betale for seg. Hva synes dere ? Anonymous poster hash: b4027...37e
☆☆☆ Skrevet 4. mars 2014 #2 Skrevet 4. mars 2014 Med påfyll er det vel normal kafepris? Synes jo det er dyrt, men forstår godt kafeane må ta seg betalt, mange kjøper ein kaffi og tek opp bord i ei halv evighet.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #3 Skrevet 4. mars 2014 Dyrt og dyrt, jeg ville også ledd av fruen, skal man på kafé eller kaffebar må man vel vite at det ikke er billig:) Og uansett ikke oppføre seg sånn. Teite damer:) jeg betaler 45 for min kaffevariant. Ikke noe jeg gjør hver dag, men veldig verdt det når jeg først gjør det:) Anonymous poster hash: 5d56c...68a
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #4 Skrevet 4. mars 2014 Det koster såpass ja kanskje hun var fra landet eller har flyttet til Middelhavet på sine eldre dager og sammenlikner med prisene der!? Anonymous poster hash: b271e...066
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå