Gå til innhold

Jeg vil bli kjæreste med en utlending.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært singel i 5 år, har jo datet i denne perioden. Og hatt noen kortvarige forhold. Bare nordmenn, men de er så trege, lite lidenskap og kjedelige.

Så tenker at kanskje det er mer spennende med en utlending. Var sammen med en fra Iran 1 år, som ung. Det var et lidenskapelig forhold og ikke kjedelig.

Vil jo helst å møte en oppegående, snill mann. Så tenker jo at det beste er å finne en som har bodd noen år i Norge. Men hvor skal jeg finne de?

Jeg er jo enslig mor, så nesten aldri ute. Jeg bruker nettdating. Og de utenlandske mennene der, kan jo stort sett ikke norsk, har bodd her veldig kort tid, eller bor ikke i Norge engang, de vil bare finne en å gifte seg med her, for å kunne flytte til Norge.

Så noen som har tips til meg, om hvor jeg finner sånne menn?

Anonymous poster hash: 52745...81d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er giqft med en spanjol, og ja de er mer spennende enn norske menn

Anonymous poster hash: f8fe9...ef6

Skrevet

Æsj

Anonymous poster hash: 31358...389

Skrevet

Herrefred... Kjente IQ'en sank med ti poeng mens jeg leste dette, og ikke minst det hjernedøde svaret du har fått.

Det er faktisk ikke slik at norske menn er på en måte, og utenlandske på en helt annen måte.

Anonymous poster hash: f8d10...1d3
Skrevet

prøvd badoo? fant min utrolig herlige inder der :D mange flotte normenn også ;)

Anonymous poster hash: af7a9...439
Skrevet

Jeg er giqft med en spanjol, og ja de er mer spennende enn norske menn

Anonymous poster hash: f8fe9...ef6

Takk for svar. Hvor møtte du mannen din? Jeg er faktisk i Spania hvert år, men vil jo helst slippe å importere en hit.

Skrevet

Trenger da virkelig ikke å importere noen... Finnes da meng utlendinger i Norge som sikkert er mer enn villig...

Anonymous poster hash: 2f29f...d99
Skrevet

Kan anbefale en nederlender. De har et verdisyn og en kultur som er ganske lik den norske- bare litt mer liberale. Det kryr ikke av dem i Norge men du skal kunne finne en og annen :P

Anonymous poster hash: 115e1...15c
Skrevet

Tusen takk for svar! Har prøvd Badoo og, men de utlendingen jeg fant der, bodde ikke i Norge. Og syntes menn der generelt, var lite seriøse.

Skrevet

Hva er dette for en merkelig generalisering? En "utlending" er da så mangt. Er det greit nok med en svenske, eller må de være brune i huden?

Anonymous poster hash: d7c84...fdf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...