Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #1 Skrevet 4. mars 2014 Fyyyyy så smertefullt før operasjonen (ja, dagene etterpå også da). Mye verre en fødsel! Anonymous poster hash: d8889...aa7
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #3 Skrevet 4. mars 2014 Mamma ble operert for tarmslyng for ca 10 år siden, og gudskjelov for det for de fant 16! Ondartede kreftcyster mens de holdt på. Mamma klager ALDRI om hun har vondt noen steder, men når tarmslyngen oppstod lå hun på gulvet og vred seg i smerte. Anonymous poster hash: de5aa...b39
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #4 Skrevet 4. mars 2014 Ja. Hadde det helt jævlig. Ble ikke trodd av leger at jeg hadde så vondt. De trodde det magesår eller luft magen. Etter 2 turer hos fastlege og 3 på legevakten ble jeg kjørt inn på sykehus med ambulanse i hui og hast. Natta jeg ble kjørt inn på sykehuset lå jeg på alle 4 i senga og skreik. Fikk beskjed av legen som opererte meg at jeg kom inn i siste liten. Lå en uke på sykehus. Fikk morfin i 3 dager etter operasjonen. Anonymous poster hash: 8e818...175
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #5 Skrevet 4. mars 2014 Jeg ble operert for tarmslyng i jula. Vanvittig vondt:-( Jeg var i tillegg gravid i uke 28 så det var litt småkaotisk rundt meg da de skjønte at jeg måtte hasteopereres. Anonymous poster hash: bd405...1c5
Connie86 Skrevet 4. mars 2014 #6 Skrevet 4. mars 2014 Gutten vår ble operert for tarmslyng da han var 3 mnd. Han hylte i 8 timer i strekk før vi kom oss til legen. Han ble så slått ut av smertene at han "forsvant" for oss, i ambulansen sluttet han også å puste mens jeg holdt han. Noe av det værste jeg har vært med på. Vi fikk beskjed etter operasjonen at vi var nær ved å miste han
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #7 Skrevet 4. mars 2014 Uff Mamma holdt ut så lenge at det var midt på natten før de kjørte i full fart ned på legevakten på Volvat. Hun fikk komme inn på sekundet og legene skaffet sykebil til henne nesten umiddelbart! Mener å huske at hun ble operert etter et par timer. Er veldig glad for at jeg har mammaen min den dag idag Wæææ emosjonell og gravid her her (måtte tørke en liten tåre) (hilsen anonym som svarte i #3) Anonymous poster hash: de5aa...b39
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå