Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #1 Skrevet 4. mars 2014 Jeg elsker ikke mannen lenger. Har mistet følelser etter endeløs krangel om at han ikke bidrar med husarbeid, unger osv. Lat drittsekk, rett og slett. Han "tuller" med at han dreper meg hvis jeg forlater han. Han pleier å tulle med sånt, ja, rar... Men noen ganger lurer jeg på om han ville skadet meg om jeg forlot han. Litt redd må jeg innrømme. Han ville aldri skadet barna, han forguder de og sier han skal ha 100% ansvar for de om jeg går. Han har aldri skadet meg, aldri vært voldelig før. Hvordan forlate en mann som kommer til å kjempe med nebb og klør om barna, som kommer til å gjøre livet mitt til et helvete om jeg går? Føler det er bedre å bare bli. Han er fornøyd, jeg slipper å krige om barna. Anonymous poster hash: 49b6e...535
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #2 Skrevet 4. mars 2014 Bør dere ikke prøve familierådgivning først? Anonymous poster hash: 13591...ea4
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #3 Skrevet 4. mars 2014 Han kan ikke bestemme at han skal ha 100% ansvar, det får han heller aldri i en rettssak. Slik du beskriver situasjonen, vil jeg anbefale deg å samle de bevis du kan på truende (omså spøkefullt truende) oppførsel, allier deg med venner/familie, samle krefter og forbered deg på krig. For krig vil det nok bli, men du kan jo ikke være i et slikt forhold. Anonymous poster hash: bfe9b...521
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #4 Skrevet 4. mars 2014 Han kan ikke bestemme at han skal ha 100% ansvar, det får han heller aldri i en rettssak. Slik du beskriver situasjonen, vil jeg anbefale deg å samle de bevis du kan på truende (omså spøkefullt truende) oppførsel, allier deg med venner/familie, samle krefter og forbered deg på krig. For krig vil det nok bli, men du kan jo ikke være i et slikt forhold. Anonymous poster hash: bfe9b...521 Hvordan samle bevis? Har tenkt tanken før. Å samle bevis på at han truer meg og nok ting til at jeg får ungene 100%. Men hvordan? Kan jo ikke gå rundt med skjult kamera :S Anonymous poster hash: 49b6e...535
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #5 Skrevet 4. mars 2014 Han kan ikke bestemme at han skal ha 100% ansvar, det får han heller aldri i en rettssak. Slik du beskriver situasjonen, vil jeg anbefale deg å samle de bevis du kan på truende (omså spøkefullt truende) oppførsel, allier deg med venner/familie, samle krefter og forbered deg på krig. For krig vil det nok bli, men du kan jo ikke være i et slikt forhold. Anonymous poster hash: bfe9b...521 Hvordan samle bevis? Har tenkt tanken før. Å samle bevis på at han truer meg og nok ting til at jeg får ungene 100%. Men hvordan? Kan jo ikke gå rundt med skjult kamera :S Anonymous poster hash: 49b6e...535 Men hvorfor skal DU ha barna 100%? Er ikke faren skikket til å ta vare på dem? Bevis kan være f.eks sms, e-post eller lydopptak. Anonymous poster hash: bfe9b...521
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #6 Skrevet 4. mars 2014 Før en loggbok med alle utsagn. Selvom det ikke er et håndfast bevis så kan du skape en større troverdighet når du har loggført. Få med alt, dato og tid på dagen, hvor, hvem var til stede, hva ble sagt, til og med været. Gå grundig til verks. Anonymous poster hash: 336ac...6df
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #7 Skrevet 4. mars 2014 Han kan ikke bestemme at han skal ha 100% ansvar, det får han heller aldri i en rettssak. Slik du beskriver situasjonen, vil jeg anbefale deg å samle de bevis du kan på truende (omså spøkefullt truende) oppførsel, allier deg med venner/familie, samle krefter og forbered deg på krig. For krig vil det nok bli, men du kan jo ikke være i et slikt forhold. Anonymous poster hash: bfe9b...521 Hvordan samle bevis? Har tenkt tanken før. Å samle bevis på at han truer meg og nok ting til at jeg får ungene 100%. Men hvordan? Kan jo ikke gå rundt med skjult kamera :S Anonymous poster hash: 49b6e...535 Men hvorfor skal DU ha barna 100%? Er ikke faren skikket til å ta vare på dem? Bevis kan være f.eks sms, e-post eller lydopptak. Anonymous poster hash: bfe9b...521 [/quote Det er nok ikke helt sannsynlig at du får de 100%. Du sier han er flink med barna, og selvom han er truende mot deg så betyr ikke det at han ikke er egnet som far. Anonymous poster hash: 336ac...6df
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #8 Skrevet 4. mars 2014 Han kan ikke bestemme at han skal ha 100% ansvar, det får han heller aldri i en rettssak. Slik du beskriver situasjonen, vil jeg anbefale deg å samle de bevis du kan på truende (omså spøkefullt truende) oppførsel, allier deg med venner/familie, samle krefter og forbered deg på krig. For krig vil det nok bli, men du kan jo ikke være i et slikt forhold. Anonymous poster hash: bfe9b...521 Hvordan samle bevis? Har tenkt tanken før. Å samle bevis på at han truer meg og nok ting til at jeg får ungene 100%. Men hvordan? Kan jo ikke gå rundt med skjult kamera :S Anonymous poster hash: 49b6e...535 Men hvorfor skal DU ha barna 100%? Er ikke faren skikket til å ta vare på dem? Bevis kan være f.eks sms, e-post eller lydopptak. Anonymous poster hash: bfe9b...521 Noe skriftlig finnes ikke. Fordi JEG mener de har det best med meg. Om det stemmer får være opp til øyet som ser. Han sitter og ser på data/mobil hele dagen. Leker ikke med barna. Er ikke med på turer, engasjerer seg ikke i barna. Har han ansvaret er de inne i ukesvis i strekk, null frisk luft. Han blir sur når de våkner om natta. Vasker ALDRI, hadde neppe badet ungene. Jeg må minne han på å pusse tennene deres de få gangene han steller de. Han lager ikke mat til de, de får bare kjeks og godteri. Han er ikke en slem pappa, men for lite engasjert. Han skulle såklart fått være med barna, men ikke hatt ansvaret/omsorgen eller hva riktig uttrykk er. Anonymous poster hash: 49b6e...535
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #9 Skrevet 4. mars 2014 Han kan ikke bestemme at han skal ha 100% ansvar, det får han heller aldri i en rettssak. Slik du beskriver situasjonen, vil jeg anbefale deg å samle de bevis du kan på truende (omså spøkefullt truende) oppførsel, allier deg med venner/familie, samle krefter og forbered deg på krig. For krig vil det nok bli, men du kan jo ikke være i et slikt forhold. Anonymous poster hash: bfe9b...521 Hvordan samle bevis? Har tenkt tanken før. Å samle bevis på at han truer meg og nok ting til at jeg får ungene 100%. Men hvordan? Kan jo ikke gå rundt med skjult kamera :S Anonymous poster hash: 49b6e...535 Men hvorfor skal DU ha barna 100%? Er ikke faren skikket til å ta vare på dem? Bevis kan være f.eks sms, e-post eller lydopptak. Anonymous poster hash: bfe9b...521 [/quote Det er nok ikke helt sannsynlig at du får de 100%. Du sier han er flink med barna, og selvom han er truende mot deg så betyr ikke det at han ikke er egnet som far. Anonymous poster hash: 336ac...6df Han forguder de, han er ikke flink med de. Men snill er han. Anonymous poster hash: 49b6e...535
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #10 Skrevet 4. mars 2014 Han kjører fort med barna i bilen, tar skumle forbikjøringer, kjører med ene barnet i et ødelagt bilsete! Har sagt til han at han skal bruke det nye jeg har kjøpt, men dette "sparer" han på!! Sparer, til hva?? Han bytter ut setet når jeg har satt det inn i bilen, fordi det gamle fungerer mener han. Han mener vi får mer for det nye setet når vi selger det dersom det ser ubrukt ut. Jeg har ikke ord... Anonymous poster hash: 49b6e...535
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #11 Skrevet 4. mars 2014 Høres ut som min mann.. han har tre diagnoser.. er selv i prosessen med å forlate ham, men det synker ikke inn hos han, han skjønner det bare ikke. Er temmelig fortvilet kan du tro. Har samlet enorme krefter jeg ikke visste jeg hadde for å klare dette, har tatt meg lang tid til å bli sterk nok. Ønsker deg masse lykke til! Anonymous poster hash: d6525...7ef
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #12 Skrevet 4. mars 2014 Høres ut som min mann.. han har tre diagnoser.. er selv i prosessen med å forlate ham, men det synker ikke inn hos han, han skjønner det bare ikke. Er temmelig fortvilet kan du tro. Har samlet enorme krefter jeg ikke visste jeg hadde for å klare dette, har tatt meg lang tid til å bli sterk nok. Ønsker deg masse lykke til! Anonymous poster hash: d6525...7ef Takk så mye for motiverende ord Anonymous poster hash: 49b6e...535
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #13 Skrevet 4. mars 2014 Han kan ikke bestemme at han skal ha 100% ansvar, det får han heller aldri i en rettssak. Slik du beskriver situasjonen, vil jeg anbefale deg å samle de bevis du kan på truende (omså spøkefullt truende) oppførsel, allier deg med venner/familie, samle krefter og forbered deg på krig. For krig vil det nok bli, men du kan jo ikke være i et slikt forhold. Anonymous poster hash: bfe9b...521 Hvordan samle bevis? Har tenkt tanken før. Å samle bevis på at han truer meg og nok ting til at jeg får ungene 100%. Men hvordan? Kan jo ikke gå rundt med skjult kamera :S Anonymous poster hash: 49b6e...535 Men hvorfor skal DU ha barna 100%? Er ikke faren skikket til å ta vare på dem? Bevis kan være f.eks sms, e-post eller lydopptak. Anonymous poster hash: bfe9b...521 Noe skriftlig finnes ikke.Fordi JEG mener de har det best med meg. Om det stemmer får være opp til øyet som ser. Han sitter og ser på data/mobil hele dagen. Leker ikke med barna. Er ikke med på turer, engasjerer seg ikke i barna. Har han ansvaret er de inne i ukesvis i strekk, null frisk luft. Han blir sur når de våkner om natta. Vasker ALDRI, hadde neppe badet ungene. Jeg må minne han på å pusse tennene deres de få gangene han steller de. Han lager ikke mat til de, de får bare kjeks og godteri. Han er ikke en slem pappa, men for lite engasjert. Han skulle såklart fått være med barna, men ikke hatt ansvaret/omsorgen eller hva riktig uttrykk er. Anonymous poster hash: 49b6e...535 Oi, har vi samme mann? Anonymous poster hash: bff38...8b4
Appelsinpiken Skrevet 5. mars 2014 #14 Skrevet 5. mars 2014 Han kjører fort med barna i bilen, tar skumle forbikjøringer, kjører med ene barnet i et ødelagt bilsete! Har sagt til han at han skal bruke det nye jeg har kjøpt, men dette "sparer" han på!! Sparer, til hva?? Han bytter ut setet når jeg har satt det inn i bilen, fordi det gamle fungerer mener han. Han mener vi får mer for det nye setet når vi selger det dersom det ser ubrukt ut. Jeg har ikke ord... Anonymous poster hash: 49b6e...535 men hvorfor klipper du ikke selene på det gamle og kaster det?
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #15 Skrevet 5. mars 2014 Høres ut som min mann.. han har tre diagnoser.. er selv i prosessen med å forlate ham, men det synker ikke inn hos han, han skjønner det bare ikke. Er temmelig fortvilet kan du tro. Har samlet enorme krefter jeg ikke visste jeg hadde for å klare dette, har tatt meg lang tid til å bli sterk nok. Ønsker deg masse lykke til! Anonymous poster hash: d6525...7ef Kan jeg spørre hvilke diagnoser? Hilsen 3barnsmor i samme situasjon Anonymous poster hash: 1f0e1...cb1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå