Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #1 Skrevet 4. mars 2014 Ofte har jeg ristet på hodet når folk har lagt ut slike tråder, men plutselig var jeg der selv!! Herregud, jeg har sagt ja til å gå på date med en fyr. Jeg har ALDRI datet i mitt liv. Jeg har et langt ekteskap bak meg og et langt forhold. Jeg har blitt utsatt for utroskap og løgner, psykisk og fysisk mishandling. Dette har gjort noe med selvtilliten min. Så til dere erfarne datere: gi meg deres beste tips! Jeg er livredd og spent. Usikker på om jeg tør denne gangen da (har blitt spurt av flere før, men avslått) Men det er noe med denne fyren som tiltrekker meg. Hjelp meg. Anonymous poster hash: e2ceb...914
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #2 Skrevet 4. mars 2014 Har du møtt vedkommende over nettet eller fått han introdusert via venner? Hvis det er over nettet ville jeg valgt et offentlig sted for daten. Vær deg seg og kos deg! Anonymous poster hash: 08d73...247
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #3 Skrevet 4. mars 2014 Jeg møtte han såvidt på en konsert i fjor og jeg addet han på fb mens vi sto der og pratet (han ba meg om det). Har ikke pratet eller sett han etter det. Kun chattet litt på pm. Han har bedt meg ut før, men jeg har kommet med unnskyldninger fordi jeg ikke har turd. Huff, dette er skummelt. Men en gang må vel være den første. Har ikke turd å begi meg ut på nettet. Føler meg så vrak.... må gjøre noe for å freshe meg opp litt tror jeg. Så jeg kan føle meg strålende heheh Anonymous poster hash: e2ceb...914
LillaGorilla♥♥ Skrevet 4. mars 2014 #4 Skrevet 4. mars 2014 Det eneste og beste tipset jeg kan gi, er at du er deg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå