Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #1 Skrevet 4. mars 2014 Kor gamle er barna din som har Snap Chat på mobilen sin ? Har ein gutt på 9 som skal ha det fordi andre i klassen har det. Er det så lurt ? Vil ha det negative og det posetive med detta ? Anonymous poster hash: 7d10d...5c6
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 4. mars 2014 #2 Skrevet 4. mars 2014 er det ikke 13års-grense? Det er helt uaktuelt at min 10åring får. Det negative er at du ikke har kontroll, de kan mobbe og bli mobbet uten "bevis".
38_Bergen Skrevet 4. mars 2014 #3 Skrevet 4. mars 2014 Enig der...en 10 åring er for umoden for snap chat. Han får bare finne seg i det, min har heller ikke fått, men min datter på snart 13 har og det går fint:-)
NormaJean Skrevet 4. mars 2014 #4 Skrevet 4. mars 2014 Negative med snapchat? Terskelen for å sende "upassende" bilder av seg selv er betydelig lavere. En niåring kan ikke se konsekvensen av sine handlinger. Faren for å bli "usynlig" mobbet er høyere. De kan sende slemme, truende, upassende bilder til hverandre uten at voksne har noen kontroll Jeg syns barn kan heller sende mms.
Anne-B. Skrevet 4. mars 2014 #5 Skrevet 4. mars 2014 13-årsgrense, ferdig med det. Ikke snakk om her.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #7 Skrevet 5. mars 2014 Min 9-åring har det på nettbrettet sitt. Hun får kun ha familie der og får kun mottat fra de på listen. Anonymous poster hash: 82b01...1fe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå