Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #1 Skrevet 4. mars 2014 Har nettopp fått lån, men det er ikke så mye. Har råd til en to roms på tøye da, men hvordan er det å bo der? Anonymous poster hash: 5b0ca...31f
n74 Skrevet 4. mars 2014 #3 Skrevet 4. mars 2014 De jeg kjenner som bor på Tøyen liker seg godt. Kjenner en familie som nettopp har kjøpt seg større leilighet og valgte å bli på Tøyen fordi de trives. Men nå er dette med barn som er under skolealder, så usikker på skolemiljøet.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #4 Skrevet 4. mars 2014 Neida, det er ikke helt jævlig. Jeg har venner som bor nær Botanisk hage med barn. Det er sentralt, kjempegreit med t-banen rett ved . I tillegg er det fine parker som Botanisk hage, Tøyenparken. I Tøyen parken ligger også Tøyenbadet. Anonymous poster hash: a093e...e1e
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #5 Skrevet 4. mars 2014 Kommer helt ann på hvor på tøyen. Tøyen kommer til å bli kjempefint fremover for mye pusses opp og da er det mange som ikke har råd til å bo der type rusmisbrukere, spesielle rotete stinkende mennesker osv Anonymous poster hash: 93b3b...e29
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #6 Skrevet 4. mars 2014 Vi bor på Tøyen med vår 3 år gamle jente. Helt supert! Billige grønnsaksbutikker, nærhet til sentrum, hyggelige naboer.. Jah.. Er veldig fornøyd! Anonymous poster hash: d7c28...fe2
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #7 Skrevet 4. mars 2014 Det er også veldig fint på Kampen som ligger nær Tøyen. Anonymous poster hash: a093e...e1e
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #8 Skrevet 4. mars 2014 Bodde der en måned. Helt for jævlig. Og jeg har utenlandsk bakgrunn :-P Anonymous poster hash: 3a6f2...f60
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #9 Skrevet 4. mars 2014 Tøyen er ok, men ikke fantastisk. Jeg ville ikke bodd der med tenåringsbarn tror jeg. Det finnes andre steder i Oslo hvor du får leiligheter til samme pris, og som jeg hadde foretrukket om jeg skulle bo med barn. For enslige eller voksne par er Tøyen helt supert. Anonymous poster hash: f9144...9ca
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #10 Skrevet 4. mars 2014 Det er forøvrig veldig mange leiligheter som tar lang tid å selge i Oslo nå, leilighetene legges ut flere ganger. Mulighet for å gjøre et bra kjøp, Jeg har hørt om visninger hvor det ikke kommer noen. Anonymous poster hash: a093e...e1e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå