Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #1 Skrevet 4. mars 2014 Hva fanken feiler det folk? Han skulle kjøpe noe av samboer, kom inn i stua og hunden min, som bare er en valp ble jo overlykkelig, dreiv å svinsa rundt han. Så nesten brøler fyren NEI NÅ GIDDER JEG IKKE HILSE PÅ DEG MER, så sparka han etter ho. Han hadde forøvrig både sår i huet og blåveis, så forundrer meg ikke at han har fått seg en på trynet i helga, med den fremtoninga og væremåte.. jeg måtte bare gå ut på kjøkkenet. Sånne folk klarer jeg ikke være i samme rom som. Ikke klarte jeg si noe heller, var bare lykkelig da han gikk. Anonymous poster hash: 3ac57...c54
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #2 Skrevet 4. mars 2014 Da hadde jeg bedt han ryke og reise, for sånn gjør man ikke... Men har selv valp, når han har hilst litt, så tar jeg han opp og bort fra folk, siden valper ikke skjønner når det er nok. Anonymous poster hash: 2df7e...416
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #3 Skrevet 4. mars 2014 Valpen min er litt for stor til å løfte opp :S Han traff henne heldigvis ikke, jeg ropte henne til meg. Hadde han truffet tror jeg ikke jeg hadde klart å holde kjeft. Hi Anonymous poster hash: 3ac57...c54
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #4 Skrevet 4. mars 2014 Om du ikke klarer å si imot slikt, bør du helt ærlig revurdere å ha hund. Nå tenker vel folk her sitt om meg, men mennesker som ikke tar dyrene sine i forsvar, lar jo folk mishandle dyret om så er.. Hva tror du hunden må sitte igjen med etter dette? Dyrene i hus skal forsvares på lik linje som alle andre, ens egne barn, og jeg nekter å tro du hadde vært stille om han hadde gjort det samme mot barnet ditt? Anonymous poster hash: 5ebcd...01f
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #5 Skrevet 4. mars 2014 Valpen min er litt for stor til å løfte opp :S Han traff henne heldigvis ikke, jeg ropte henne til meg. Hadde han truffet tror jeg ikke jeg hadde klart å holde kjeft. HiAnonymous poster hash: 3ac57...c54 Uansett veldig dårlig av fyren man gjør ikke sånn med dyr. Godt han bomma Anonymous poster hash: 2df7e...416
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #6 Skrevet 4. mars 2014 Om du ikke klarer å si imot slikt, bør du helt ærlig revurdere å ha hund. Nå tenker vel folk her sitt om meg, men mennesker som ikke tar dyrene sine i forsvar, lar jo folk mishandle dyret om så er.. Hva tror du hunden må sitte igjen med etter dette? Dyrene i hus skal forsvares på lik linje som alle andre, ens egne barn, og jeg nekter å tro du hadde vært stille om han hadde gjort det samme mot barnet ditt? Anonymous poster hash: 5ebcd...01f vet du, jeg ble så satt ut av den fyren at jeg visste ikke hva jeg skulle si. Nei, mam gjør ikke sånn, men helt ærlig så var hele fyren skremmende. Anonymous poster hash: 3ac57...c54
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #7 Skrevet 4. mars 2014 Ja hadde det vert meg så hadde han fått beskjed at her blir det ingen handel. Skal du kjøpe så stå ut på trappa og det blir 200 kr opp på det du har avtalt. Pga dritt oppførsel. Det hadde han fått ut av meg. Anonymous poster hash: ad2bc...7a2
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #8 Skrevet 4. mars 2014 Godt å sitte i sin egen stue å være tøff i kjeften... Nå er du forberedt til neste gang hi! Anonymous poster hash: d6b2f...807
Papegøyeblomst Skrevet 4. mars 2014 #9 Skrevet 4. mars 2014 Jeg hadde IKKE klart å holde meg, selv om han bomma... Hva FAEN er det du driver med? Kom deg til HELVETE ut herfra! STIKK! Jeg tar ikke fem øre for å snakke til unger som f.eks kaster grus på duene i parken... Da sier jeg som regel Hva ER det dere driver med? FY, så slemme dere er! Det det er ikke lov etc... Her i huset har vi respekt for alle dyr, uansett,
FrkKværner Skrevet 4. mars 2014 #10 Skrevet 4. mars 2014 Dritt gubbe!! Bra han ikke traff hunden din. Forstår meg ikke på slike folk. I tillegg, utrolig frekt å gjøre slikt i deres hjem.
Leselyset Skrevet 4. mars 2014 #11 Skrevet 4. mars 2014 Opplevde lignende selv, jeg ble helt målløs, men det ble ikke mannfolket mitt, han ble sint og ba gubben pelle seg ut før han fikk hjelp ut døra. Det var en bekjent av han som var innom for å låne med seg noe, valpen vår var ikke pågående, men prøvde å komme frem, siden mannen sto parkert rett foran der valpen vår pleide å sove på dagtid. Han reiste uten verktøyet han skulle låne, og det med en sint mann bak seg som sørget for at han kom seg bort. (Nå skal det sies at han streifet valpens bakben, så det var ikke rett før, han sparket gullet)
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #12 Skrevet 4. mars 2014 Jeg sparket en fremmed hund i parken en gang,-skikkelig hardt-...den begynte å pule på min 2 år gamle datter som ble livredd og den idiotiske Eieren fikk ikke bort hunden. Tror aldri jeg har hvert så sint før! Anonymous poster hash: 4472d...8bc
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #13 Skrevet 4. mars 2014 Jeg sparket en fremmed hund i parken en gang,-skikkelig hardt-...den begynte å pule på min 2 år gamle datter som ble livredd og den idiotiske Eieren fikk ikke bort hunden. Tror aldri jeg har hvert så sint før!Anonymous poster hash: 4472d...8bc Forstår ikke hvordan du har fått den datteren om du tror det der er puling Anonymous poster hash: d6b2f...807
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #14 Skrevet 4. mars 2014 Jeg sparket en fremmed hund i parken en gang,-skikkelig hardt-...den begynte å pule på min 2 år gamle datter som ble livredd og den idiotiske Eieren fikk ikke bort hunden. Tror aldri jeg har hvert så sint før!Anonymous poster hash: 4472d...8bc Forstår ikke hvordan du har fått den datteren om du tror det der er puling Anonymous poster hash: d6b2f...807 Jukking da, den perverse ekle hunden prøvde å PULE på datteren min. Jeg sa virkelig i fra til eieren hva jeg mente om saken til eieren. Og hvor sykt pervers vedkommende var som hadde en hund som gjorde slikt. Man kan jo selv tenke seg hvor hunden har fått disse perverse ideene i fra!!! Anonymous poster hash: 4472d...8bc
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #15 Skrevet 4. mars 2014 Jeg sparket en fremmed hund i parken en gang,-skikkelig hardt-...den begynte å pule på min 2 år gamle datter som ble livredd og den idiotiske Eieren fikk ikke bort hunden. Tror aldri jeg har hvert så sint før!Anonymous poster hash: 4472d...8bc Forstår ikke hvordan du har fått den datteren om du tror det der er puling Anonymous poster hash: d6b2f...807 Jukking da, den perverse ekle hunden prøvde å PULE på datteren min. Jeg sa virkelig i fra til eieren hva jeg mente om saken til eieren. Og hvor sykt pervers vedkommende var som hadde en hund som gjorde slikt. Man kan jo selv tenke seg hvor hunden har fått disse perverse ideene i fra!!! Anonymous poster hash: 4472d...8bc Hunden forsøkte å dominere datteren din - og ikke deg - fordi datteren din er den minste i din flokk. ufyselig, ja - puling.... not so much. Anonymous poster hash: ae237...b46
mamma_til_verdens_beste Skrevet 4. mars 2014 #16 Skrevet 4. mars 2014 Da tror jeg det hadde rabla for meg altså! Hadde for øvrig ikke latt en person som så ut til å ha vært i et slagsmål komme lenger enn til inngangspartiet heller.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #17 Skrevet 4. mars 2014 Da blir jeg veldig nyskjerrig på hva dere selger hjemme til slike folk, HI. Hm.. Anonymous poster hash: d0246...02d
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #18 Skrevet 4. mars 2014 Jeg sparket en fremmed hund i parken en gang,-skikkelig hardt-...den begynte å pule på min 2 år gamle datter som ble livredd og den idiotiske Eieren fikk ikke bort hunden. Tror aldri jeg har hvert så sint før!Anonymous poster hash: 4472d...8bc Forstår ikke hvordan du har fått den datteren om du tror det der er puling Anonymous poster hash: d6b2f...807 Jukking da, den perverse ekle hunden prøvde å PULE på datteren min. Jeg sa virkelig i fra til eieren hva jeg mente om saken til eieren. Og hvor sykt pervers vedkommende var som hadde en hund som gjorde slikt. Man kan jo selv tenke seg hvor hunden har fått disse perverse ideene i fra!!! Anonymous poster hash: 4472d...8bc Hunden forsøkte å dominere datteren din - og ikke deg - fordi datteren din er den minste i din flokk. ufyselig, ja - puling.... not so much. Anonymous poster hash: ae237...b46 Aldri si aldri. Noe lignende opplevde jeg for et par år tilbake. En labrador kom bort og begynte å jokke på meg. Jeg tenkte den dominerte, og skjøv den bare bort. Men den fortsatte, og før jeg fikk han unna igjen, hadde han spruta oppetter beinet mitt. HI: Nå vet ikke jeg hvor gammel valpen din er, men det er tydeligvis på tide å sette noen grenser for den. Lære den å roe seg ned, legge seg på plassen sin etc., når folk kommer på besøk. Det er ikke bare trygt for vedkommende som kommer på døra, men også for hunden din. Det finnes ikke noe negativt ved å lære hunden å roe seg ned etter en kort hilsen. Jeg er uansett ganske sjokkert over denne mannens oppførsel, man verken brøler eller sparker etter hunder! Anonymous poster hash: bc564...e22
Gjest Husfrua Skrevet 4. mars 2014 #19 Skrevet 4. mars 2014 Jeg sparket en fremmed hund i parken en gang,-skikkelig hardt-...den begynte å pule på min 2 år gamle datter som ble livredd og den idiotiske Eieren fikk ikke bort hunden. Tror aldri jeg har hvert så sint før!Anonymous poster hash: 4472d...8bc Forstår ikke hvordan du har fått den datteren om du tror det der er puling Anonymous poster hash: d6b2f...807 Jukking da, den perverse ekle hunden prøvde å PULE på datteren min. Jeg sa virkelig i fra til eieren hva jeg mente om saken til eieren. Og hvor sykt pervers vedkommende var som hadde en hund som gjorde slikt. Man kan jo selv tenke seg hvor hunden har fått disse perverse ideene i fra!!! Anonymous poster hash: 4472d...8bc Skjønner det ikke var hyggelig. Men tror du virkelig at en hund har perverse ideer? Hehe! Jeg slutter aldri å forundre meg over idiotiske uttalelser her inne.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #20 Skrevet 4. mars 2014 Jeg sparket en fremmed hund i parken en gang,-skikkelig hardt-...den begynte å pule på min 2 år gamle datter som ble livredd og den idiotiske Eieren fikk ikke bort hunden. Tror aldri jeg har hvert så sint før!Anonymous poster hash: 4472d...8bc Forstår ikke hvordan du har fått den datteren om du tror det der er puling Anonymous poster hash: d6b2f...807 Jukking da, den perverse ekle hunden prøvde å PULE på datteren min. Jeg sa virkelig i fra til eieren hva jeg mente om saken til eieren. Og hvor sykt pervers vedkommende var som hadde en hund som gjorde slikt. Man kan jo selv tenke seg hvor hunden har fått disse perverse ideene i fra!!! Anonymous poster hash: 4472d...8bc Skjønner det ikke var hyggelig. Men tror du virkelig at en hund har perverse ideer? Hehe! Jeg slutter aldri å forundre meg over idiotiske uttalelser her inne. Haha! Ikke jeg heller! Lurer noen ganger på om det er ekte mennesker! Anonymous poster hash: 6d9a6...f3d
mamma_til_verdens_beste Skrevet 4. mars 2014 #21 Skrevet 4. mars 2014 Jeg sparket en fremmed hund i parken en gang,-skikkelig hardt-...den begynte å pule på min 2 år gamle datter som ble livredd og den idiotiske Eieren fikk ikke bort hunden. Tror aldri jeg har hvert så sint før! Anonymous poster hash: 4472d...8bc Oi Stakkars unge som har en mor som etter mitt syn er helt sinnssyk!!! Kunne du ikke bare løftet opp ungen din da? Om ungen din skulle bli voldelig så vet vi hvor hun har det fra med andre ord!
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #22 Skrevet 4. mars 2014 Jeg sparket en fremmed hund i parken en gang,-skikkelig hardt-...den begynte å pule på min 2 år gamle datter som ble livredd og den idiotiske Eieren fikk ikke bort hunden. Tror aldri jeg har hvert så sint før! Anonymous poster hash: 4472d...8bc Oi Stakkars unge som har en mor som etter mitt syn er helt sinnssyk!!! Kunne du ikke bare løftet opp ungen din da?Om ungen din skulle bli voldelig så vet vi hvor hun har det fra med andre ord! Hunden hadde veltet datteren min og stod over henne. Det var en stor hund så det var ikke BARE og løfte henne vekk nei. Eieren klarte jo ikke å rikke på dritthunden sin. Helt ærlig hadde jeg ikke akkurat så mange alternativer i den situasjonen her. Hadde det hvert så enkelt som du sier hadde jeg selvfølgelig gjort det. Anonymous poster hash: 4472d...8bc
mamma_til_verdens_beste Skrevet 4. mars 2014 #23 Skrevet 4. mars 2014 Jeg sparket en fremmed hund i parken en gang,-skikkelig hardt-...den begynte å pule på min 2 år gamle datter som ble livredd og den idiotiske Eieren fikk ikke bort hunden. Tror aldri jeg har hvert så sint før! Anonymous poster hash: 4472d...8bc Oi Stakkars unge som har en mor som etter mitt syn er helt sinnssyk!!! Kunne du ikke bare løftet opp ungen din da?Om ungen din skulle bli voldelig så vet vi hvor hun har det fra med andre ord! Hunden hadde veltet datteren min og stod over henne. Det var en stor hund så det var ikke BARE og løfte henne vekk nei. Eieren klarte jo ikke å rikke på dritthunden sin. Helt ærlig hadde jeg ikke akkurat så mange alternativer i den situasjonen her. Hadde det hvert så enkelt som du sier hadde jeg selvfølgelig gjort det. Anonymous poster hash: 4472d...8bc Da kunne du kanskje formulert det du skrev litt annerledes.... Synes det uansett høres litt merkelig ut
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #24 Skrevet 4. mars 2014 Jeg sparket en fremmed hund i parken en gang,-skikkelig hardt-...den begynte å pule på min 2 år gamle datter som ble livredd og den idiotiske Eieren fikk ikke bort hunden. Tror aldri jeg har hvert så sint før!Anonymous poster hash: 4472d...8bc Forstår ikke hvordan du har fått den datteren om du tror det der er puling Anonymous poster hash: d6b2f...807 Jukking da, den perverse ekle hunden prøvde å PULE på datteren min. Jeg sa virkelig i fra til eieren hva jeg mente om saken til eieren. Og hvor sykt pervers vedkommende var som hadde en hund som gjorde slikt. Man kan jo selv tenke seg hvor hunden har fått disse perverse ideene i fra!!! Anonymous poster hash: 4472d...8bc Eiern pervers som har en slik hund? Du har virkelig mye i topp etasjen...not! Hva tror du egentlig eier og hund driver med? Har sex? Jøss...skal jammen lese mye rart her inne! Anonymous poster hash: 38fc8...f2e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå