Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #1 Skrevet 4. mars 2014 Seriøst, ALLE skal plutselig ha det samme? Og føler seg så interiøsfrelste, men har egentlig bare ordnet akkurat det samme som naboen! Dagens utblåsning. Anonymous poster hash: b327a...491
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #3 Skrevet 4. mars 2014 Ja, du store alpakka! Det finnes interiørtrender,akkurat som det finnes klestrender. Kommer dette som en overraskelse på deg? Man kan faktisk både være interessert i interiør OG ha det samme som naboen. I know, shocking! Og forresten jeg verken har eller har hørt om dette merket noe nevner. Så ALLE har det nok ikke. Anonymous poster hash: 5d8a8...2ad
Serepta Skrevet 4. mars 2014 #4 Skrevet 4. mars 2014 Hjelpes. Det finnes jo 400 000 blogger med fransk landstil, så om det begynner å bli ut, og nordisk stil in er det jo egentlig flott med forandring. De Eames gyngestolene har vært på moten i årevis, og "alle" har de. De kan vel si at de er glad i interiør selv om naboen har samme stol ?
EinFrosk Skrevet 4. mars 2014 #5 Skrevet 4. mars 2014 Slik har det alltid vore, ein blir påvirka. Eg syns det er kjekt fordi eg no faktisk finn interiør eg likar i butikkane. Eg har den same 60-talsinspirerte stilen som for ti år sidan som fell vesentleg betre inn i det som er å få kjøpt no enn i shabby chic. Mitt interiørtips er å invistere i kunst. Då snakkar eg ikkje om orginalverk til fleirfoldige tusen, men eit trykk ein likar held seg lengre enn trendane og gjer det lettare å få eit meir personleg utrykk.
Elsker livet Skrevet 4. mars 2014 #6 Skrevet 4. mars 2014 Det har vel alltid vært slik at alle skal ha det samme? På 1800-tallet skulle alle ha utskjæringer og tremøbler. På tidlig 90-tall skulle alle ha furumøbler og enten røde, grønne, gule eller blå vegger og møbler. Jeg har litt ting og tang fra Hay, men jeg tror på ingen måte jeg er nyskapende. Jeg faller ofte for litt nye ting og trender, spesielt om det er litt enkelt og maskulint.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 #7 Skrevet 4. mars 2014 Det er naturlig at man begynner å like ting man ofte blir eksponert for. Det er ikke for å herme sånn egentlig. men enig i at det er lite originalitet å spore blant interiørbloggerne. Det handler vel mer om miksingen av møbler og ting, selv om man har mye det samme. Anonymous poster hash: f2a5f...35f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå